فیلمساز سنگاپوری جایزه آسیا اُقیانوسیه APSA را دریافت می نماید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، یئو سیو هوآ کارگردان سنگاپوری جایزه سینمای جوان فستیوال جوایز سینمایی آسیا اُقیانوسیه را دریافت می نماید. ناندیتا داس فیلمساز و هنرپیشه هندی هم جایزه FIAPF را دریافت خواهد نمود.

فیلمساز سنگاپوری جایزه آسیا اُقیانوسیه APSA را دریافت می نماید

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرنگاران به نقل از وِرایِتی، فیلمسازانی از سنگاپور و هندوستان جوایز سینمایی APSA (فستیوال سینمایی آسیا اُقیانوسیه) را دریافت می نمایند.

یئو سیو هوآ کارگردان سنگاپوری جایزه سینمای جوان فستیوال جوایز سینمایی آسیا اُقیانوسیه را دریافت می نماید. ناندیتا داس فیلمساز و هنرپیشه هندی هم جایزه FIAPF را دریافت خواهد نمود.

جایزه یئو بخاطر فیلم سرزمین خیالی که اوایل امسال میلادی برنده جایزه گولدن لئوپارد(پلنگ طلایی) فستیوال لوکارنو شد، به او اعطا می گردد. این جایزه به کارگردانانی اهدا تعلق می گیرد که اولین یا دومین فیلم بلند روایی خود را می سازند. این جایزه از سوی APSA فستیوال سینمایی آسیا اُقیانوسیه که شبکه ای برای ارتقاء سینمای آسیااُقیانوسیه (NETPAC) است و مدرسه فیلمسازی گریفیت اهدا می گردد.

APSA این فیلم را با فیلم نامه ای خوب، کارگردانی ماهرانه توصیف نموده است. مدیر فیلم برداری این فیلم نیز هیدِهو اوراتا ژاپنی است که نامزد جایزه فیلم برداری این رویداد شده است.

ایلگار نجف کارگردان و تهیه نماینده فیلم باغ انار از آذربایجان و مصطفی کارا کارگردان فیلم سرمای کالاندار از ترکیه برندگان پیشین جایزه سینمای جوان این رویداد در سال 2017 بودند.

جوایز یئو و داس در 29 نوامبر در شهر بریزبِن استرالیا و با برگزاری مراسم فرش قرمز در دوازدهمین سال برگزاری این رویداد، اعطا می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 297

به "فیلمساز سنگاپوری جایزه آسیا اُقیانوسیه APSA را دریافت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمساز سنگاپوری جایزه آسیا اُقیانوسیه APSA را دریافت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید