فعالیت سرمایه گذاری در منطقه گردشگری سقزچی نیر بازنگری گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: فعالیت سرمایه گذاری در منطقه گردشگری سقزچی شهرستان نیر بازنگری می گردد.

فعالیت سرمایه گذاری در منطقه گردشگری سقزچی نیر بازنگری گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزا کانادا مولتی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، کریم حاجی زاده ظهر امروز در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی و گردشگری اردبیل گفت: فعالیت سرمایه گذاری در منطقه گردشگری سقزچی شهرستان نیر بازنگری می گردد٬ چرا که تا به امروز در اجرای پروژه های گردشگری کوتاهی شده است.

وی اضافه نمود: پروانه ایجاد تاسیسات در منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر به شرکت آذران واگذار شده که متاسفانه سرمایه گذاران طرح جامعی از فعالیتهای خود ارائه ننموده اند و فعالیتی که می بایست در 60 هکتار انجام می شد٬ هم اکنون در 12 هکتار انجام می گردد و به خاطر ناتوانی شرکت در تهیه طرح جامع فعالیت شرکت در 48 هکتار ما بقی لغو شده و به مدت چند سال است که با اجازه فعالیت به شرکت داده می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در صورتی که سرمایه گذاری در مدت زمان معین نتواند طرحی ارائه نموده و تحرکی داشته باشد٬ باید از انجام فعالیت خودداری نموده و انجام کار را ادامه ندهد٬ چرا که انجام فعالیت آن به ضرر پروژه و عقب افتادن پروژه های گردشگری در سطح استان اردبیل خواهد بود.

حاجی زاده توضیح داد: در حال حاضر همه ساله بیش از 500 نمایشگاه گردشگری در جهان برگزار می گردد و تعدادی از آنها براساس اولویت انتخاب شده اند که انتظار داریم سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری اهتمام ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم در زمان مقرر و معین اجرای پروژه های گردشگری را به اتمام برسانیم.

وی اظهار کرد: صنعت گردشگری در نخستین سطح از سوی بازارسازی معرفی می گردد که ضروری است با شرکت در نمایشگاه های معتبر گردشگری زمینه معرفی ظرفیت های گردشگری استان اردبیل با تامین هزینه های بازارسازی فراهم گردد تا بتوانیم استان اردبیل را در صنعت گردشگری به عنوان محور توسعه ارتقا دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 803

به "فعالیت سرمایه گذاری در منطقه گردشگری سقزچی نیر بازنگری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت سرمایه گذاری در منطقه گردشگری سقزچی نیر بازنگری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید