عکس ، هامرچینی؛ غول هزار اسب بخاری به میدان آمد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، پدال نوشت: برند تازه منگشی متعلق به دانگ فنگ شاسی بلند آفرودی جالبی بنام M-Terrain را با قوای محرکه الکتریکی 1000 اسب بخاری معرفی نموده است.

عکس ، هامرچینی؛ غول هزار اسب بخاری به میدان آمد

چند ماه پیش دانگ فنگ در نمایشگاه خودروی چنگدو کانسپت های جذابی بنام M-Terrain را به وسیله برند نو منگشی (Mengshi) رونمایی کرد و حالا اولین تصاویر از نسخهٔ فراوریی آن منتشر شده است. این تصاویر طراحی بسیار مشابهی با نسخهٔ کانسپت را نشان می دهند هرچند که تغییراتی هم در خودرو ایجاد شده تا برای استفاده در جاده ها مناسب تر گردد. این یعنی هنوز هم شاهد شاسی بلندی دیوانه وار با ظاهری چشمگیر هستیم که باعث می گردد هامر EV خودرویی رام و ساده به نظر برسد.

بیشتر بخوایند:

عکس | این عنکبوت غول پیکر، بزرگترین از گونه خود است!

عکس | از پرتره واقعی مومیایی ها تا مقبره زئوس؛ دستاوردهای عجیب باستان شناسان در 2022

آشنایی با یکی از قدرتمندترین و پیچیده ترین بنزهای دنیا / عکس

بخش جلوی M-Terrain تحت سلطهٔ سپری بزرگ و تهاجمی است که نه تنها نمای جذابی دارد بلکه امکان بالا رفتن از موانع و فتح شیب های تند را فراهم می نماید. طراحان منگشی بعلاوه جلوپنجرهٔ مشکی رنگ چندضلعی و چراغ های متمایزی را برای این خودرو طراحی نموده اند که دی لایت های X شکلی دارند. یک صفحهٔ محافظ زیرین و تریم برنزی رنگ در اطراف جلوپنجره و مه شکن ها نیز تکمیل نمایندهٔ ویژگی های نمای جلویی این شاسی بلند نو چینی هستند.

ظاهر خشن M-Terrain در نمای جانبی آن هم با لولاهای بزرگ درها، پله های بزرگ و خطوط تیز مشابه هیوندای توسان ادامه پیدا نموده است. رینگ های نقره ای و مشکی شاسی بلند نو دانگ فنگ بسیار شبیه هامر EV به نظر می رسند درحالی که فرم کلی خودرو یادآور تویوتا FJ کروزر است. در عقب M-Terrain هم کاوری با طرح چرخ زاپاس، چراغ های جذابی صلیبی شکل و سپری تهاجمی مشابه جلو به چشم می خورد.

ازآنجایی که منگشی M-Terrain هنوز به طور کامل معرفی نشده فعلاً از مشخصات رسمی قوای محرکهٔ آن خبر نداریم ولی طبق گزارش های قبلی، انتظار می رود این ماشین در نسخه های تمام الکتریکی و هیبریدی افزایش دهندهٔ برد فراوری گردد. نسخهٔ اول به یک پکیج باطری 140 کیلووات ساعتی به همراه چهار موتور الکتریکی مجهز خواهد بود که مجموعاً 1000 اسب بخار قدرت فراوری می نمایند. این نسخه تا 500 کیلومتر برد خواهد داشت درحالی که نسخهٔ افزایش دهندهٔ برد از باطری های کوچک تر 65.9 کیلووات ساعتی استفاده می نماید اما به لطف پیشرانهٔ کوچک بنزینی به عنوان ژنراتور، برد کلی آن به 800 کیلومتر می رسد.

227321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2376

به "عکس ، هامرچینی؛ غول هزار اسب بخاری به میدان آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، هامرچینی؛ غول هزار اسب بخاری به میدان آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید