عرصه برای فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز کرمانشاه باید تنگ گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران/کرمانشاه دادستان عمومی وانقلاب استان کرمانشاه بر لزوم تشدید برخوردها با خانه مسافرهای غیرمجاز در آستانه ایام نوروز اطلاع داد.

عرصه برای فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز کرمانشاه باید تنگ گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

شهرام کرمی با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز، اظهار کرد: باتوجه به اینکه سال جاری هم به مانند سال گذشته بنا به دستورالعمل ستاد مقابله با بیماری کرونا، انجام سفرهای نوروزی با محدودیت هایی روبرو خواهد بود، برای همین باید از هم اکنون اقدامات پیشگیرانه لازم در دستور کار قرار گیرد.

وی یکی از معضلات پیش روی حوزه گردشگری در این ایام را وجود خانه مسافرهای غیرمجاز اظهار داشت و گفت: علیرغم اینکه اماکن اقامتی دارای مجوز استان در نوروز سال گذشته همکاری بسیار خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشتند، اما فعالیت اماکن غیرمجاز همجون خانه مسافرها مشکلاتی را بوجود آورد.

دادستان کرمانشاه افزود: از آنجایی که هیچ نظارتی روی خانه مسافرهای غیرمجاز نیست و بهداشت عمومی در آنها به خوبی رعایت نمی گردد، می توانند در گسترش بیشتر بیماری کرونا نقش داشته باشند.

وی افزود: در این راستا اداره کل میراث فرهنگی استان با همکاری پلیس نظارت بر اماکن و اجراییات شهرداری باید نسبت به شناسایی و پلمب این واحدهای غیرمجاز اهتمام بیشتری در این ایام داشته باشند.

کرمی افزود: طبق گزارشاتی که تا به امروز از فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز در استان اجرا شده، تعداد زیادی از این واحدها در منطقه تاق بستان هستند که باید برخورد جدی لازم با آنها انجام گیرد.

وی با تاکید براینکه میراث فرهنگی استان باید برنامه ای برای معرفی خانه مسافرهای مجاز به مسافرینی که به ضرورت سفر می نمایند داشته باشد، عنوان نمود: به عنوان یک راه چاره شهرداری می تواند در ایام پیک سفر مکانی را در اختیار میراث فرهنگی قرار دهد تا نسبت به هدایت مسافرین به سمت خانه مسافرهای مجاز اقدام کند.

دادستان کرمانشاه متذکر شد: از هم اکنون همه دستگاه های ذیربط برای مقابله با تشدید شیوع بیماری کرونا در ایام پیش رو کوشش لازم را داشته باشند تا زحمات و مجاهدت های مدافعان جبهه سلامت استان با کم کاری ها و بی توجهی ها به هدر نرود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1692

به "عرصه برای فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز کرمانشاه باید تنگ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرصه برای فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز کرمانشاه باید تنگ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید