کاهش 70درصدی سطح اشغال مسافرخانه ها و هتل های البرز

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرپرست معاونت گردشگری البرز از کاهش 70درصدی سطح اشغال هتل ها، مسافرخانه ها و بخش های بوم گردی در سطح استان تا انتها نوروز اطلاع داد.

کاهش 70درصدی سطح اشغال مسافرخانه ها و هتل های البرز

جهت دریافت خدمات اجرای درخت مناسب پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، علی عبادی گفت: با توجه به فراگیر شدن بیماری کرونا در سطح کشور و جلوگیری از ورود مسافران به این استان و نظارت شدید بازرسان و دستگاه های اجرایی ازجمله این اداره کل، بیشتر مسافرخانه ها و هتل ها نسبت به تعطیلی مراکز خود اقدام نموده اند.

او اضافه کرد: در طرح نظارتی این اداره کل بیشتر مسافرخانه ها و هتل ها مورد بازرسی قرارگرفته و آن دسته از مراکزی که موارد بهداشتی را رعایت نکردند، بر اساس مصوبه ستاد کرونا تخلف کردند، به طور قاطع با آن ها برخورد و تذکر داده شده است.

سرپرست معاونت گردشگری البرز توضیح داد: در این ایام مسافرخانه ها و هتل ها از پذیرش مسافران و گردشگران اجتناب نموده و تعداد کمی از مهمانان مقیم در مراکز اقامتی استان که امکان خروج از استان را نداشته اند یا بنا به دلایلی مانند عدم تهیه بلیت، خرابی خودرو و ...مجبور به اقامت در این مراکز شده اند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1016

به "کاهش 70درصدی سطح اشغال مسافرخانه ها و هتل های البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 70درصدی سطح اشغال مسافرخانه ها و هتل های البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید