طرح کاهش قیمت 34 قلم کالای اساسی شروع شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، وزیر جهاد کشاورزی از شروع کاهش قیمت 34 قلم کالا های اساسی با دستور رئیس جمهور اطلاع داد و گفت: این کالا ها به مدت سه ماه به وسیله فروشگاه های زنجیره ای بدون سود به فروش می رسد.

طرح کاهش قیمت 34 قلم کالای اساسی شروع شد

به گزارش تسنیم، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی همزمان با اجرای طرح فجر تا فطر در فروشگاه های زنجیره ای گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در امسال که در این ایام تقاضا برای کالا های اساسی افزایش می یابد و به اوج خود می رسد با دستور رئیس جمهور برای رفاه حال هموطنان، فروشگاه های زنجیره ای به مدت حدود سه ماه 34 قلم کالای اساسی را با تخفیف و بدون سود به فروش می رسانند.

وی اضافه کرد: کلیه فروشگاه های زنجیره ای 34 قلم کالا های اساسی را با 10 تا 25 درصد تخفیف اعمال می نمایند تا بازار در ایام پایانی سال، عید نوروز و ماه مبارک رمضان آرامش و ثبات را تجربه نمایند.

قیمت ها به علت آمدن وزیر کاهش یافت!

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امیدواریم که سایر فروشگاه ها نیز در این طرح همراهی داشته باشند ادامه داد: همراهی خوبی از سوی فروشگاه های زنجیره ای کشور وجود دارد و این طرح در سایر نقاط کشور نیز رواج دارد.

وزیر جهاد کشاورزی همزمان با شروع این طرح در یکی از فروشگاهی زنجیره ای که در این طرح مشارکت داشتند حضور یافت و صحبت های مردمی را شنید.

بسیاری از مردم در صحبت با وزیر جهاد کشاورزی گفتند: همزمان با حضور شما در فروشگاه ها، قیمت ها کاهش یافته و برچسب قیمت ها عوض شده است که وزیر جهاد کشاورزی نیز در پاسخ شرح داد که کاهش قیمت کالا های اساسی به علت شروع طرح فجر تا فطر است و امیداریم به مدت سه ماه کاهش قیمت ها ادامه داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2398

به "طرح کاهش قیمت 34 قلم کالای اساسی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح کاهش قیمت 34 قلم کالای اساسی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید