صدرنشینی باراک اوباما در کارزار پرفروش ها

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار غیرداستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

صدرنشینی باراک اوباما در کارزار پرفروش ها

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

سرزمین موعود نوشته باراک اوباما در رتبه نخست پرفروش های نیویورک تایمز واقع شده است. تصمیم به نگارش این کتاب پس از اتمام دوره ریاست جمهوری اوباما اتخاذ شد. خاطرات دوره ریاست جمهوری اوباما با هدف اطلاع رسانی منتشر شد تا شهرت رئیس جمهور سابق را حفظ کنند و دوره تاریخی موردنظر را از دید خودش شکل دهد.

علاوه بر این اوباما وقتی درباره موضوعات مهم امنیتی که همانند انتخاب بین مرگ و زندگی است تفکر می کند خواننده را نیز به درون ذهن خود می برد تا از همه جزئیاتی که برای تصمیم گیری در نظر گرفت باخبر شوند. روایت خود را با حکایت های شیرین خانوادگی و همچنین سخنان شخصیت های مهم سیاسی، که همکارش هستند، ترکیب می کند. سرزمین موعود اولین جلد از یک مجموعه دو جلدی است که قرار است دیرتر منتشر شود. کتاب اول اتفاقات دوره ریاست جمهوری اوباما تا سال 2011 را پوشش می دهد.

چراغ های سبز نوشته متیو مکان هی، بازیگر مطرح هالیوود در رتبه دوم پرفروش های نیویورک تایمز واقع شده است. مکان هی در طول سال های فعالیت خود به عنوان یک بازیگر خاطرات خود را در دفترهای مختلف جمع آوری کرد و حالا بخش هایی از این خاطرات را با مخاطبین و طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

شدن نوشته میشل اوباما پس از گذشت 91 هفته از انتشار در جایگاه سوم پرفروش های نیویورک تایمز واقع شده است. بانول اول سابق ایالات متحده دو سال پیش کتاب خاطراتش را منتشر کرد و به یکی از ثروتمندترین نویسندگان دنیا در سال 2018 تبدیل شد و پس از دو سال هنوز مورد استقبال مخاطبین واقع شده است. شدن سفر میشل از جنوب آمریکا تا کاخ سفید و تلاش برای ایجاد تعادل بین کار، خانواده، و جایگاه سیاسی همسرش را روایت می کند.

رام نشده نوشته گلونون دویل در رتبه چهارم پرفروش های نیویورک تایمز واقع شده است. دویل، سخنگو و فعال حقوق بشر از گوش دادن به صدای درون فرد سخن می گوید. نویسنده معتقد است وقتی دست از تلاش برای برآورده کردن انتظارات دیگران برداری زندگی پر از لذت و آرامش می شود. رام نشده در فهرست آثار برتر سال 2020 مجلاتی چون بلومبرگ، اُپرا، کاسموپالیتن، و واشنگتن پست هم قرار گرفت.

قبیله: ریشه نارضایتی ها نوشته الیزابت ویلکرسون در رتبه پنجم پرفروش های نیویورک تایمز در بخش آثار غیرداستانی واقع شده است. در سالی که تراژدی های متعددی در کشور آمریکا، به خصوص برای سیاه پوستان رخ داد، الیزابت ویلکرسون با داستانی تأثیرگذار درباره هویت به بازار کتاب بازگشت.

نویسنده گرمای دیگر خورشیدها پس از یک دهه تحقیق و گزارش قبیله را نوشت و سیستم قضایی و عدالت آمریکا را سیستمی قبیله ای قلمداد کرد؛ درست مانند سیستم قبیله ای موجود در هند و آلمان نازی و نشان می دهد در آمریکا سیاه پوستان در اقلیت قرار دارند. نویسنده برنده جایزه پولیتزر با متخصصین و مردم عادی مصاحبه می کند و در مورد نقشی که همه ما در فرایند این موضوع بازی می کنیم سخن می گوید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1607

به "صدرنشینی باراک اوباما در کارزار پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی باراک اوباما در کارزار پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید