سولسشایر: رشفورد باید تمرینات رونالدو را ببیند، می توان با این تیم 4 بازی بعدی را هم برد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، اولگنار سولسشایر، سرمربی موقت تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید مهاجم جوان تیمش باید تمرینات ضربات ایستگاهی رونالدو را تماشا کند.

سولسشایر: رشفورد باید تمرینات رونالدو را ببیند، می توان با این تیم 4 بازی بعدی را هم برد

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر که شب گذشته (چهارشنبه) در چهارمین دیداری که راهنمایی منچستریونایتد را برعهده داشت، این تیم را به برتری 2 بر صفر در خانه نیوکاسل در هفته بیست ویکم لیگ برتر انگلیس رساند و چهارمین برد متوالی اش را با شیاطین سرخ تجربه کرد، پس از این بازی در مورد مهاجم 21 ساله تیمش که در این بازی گل دوم تیمش را به ثمر رساند، گفت: ما مهاجمی به مانند رشفورد داریم که با آرامش گلی فوق العاده در این بازی به ثمر رساند، اما در مورد ضربات ایستگاهی وی باید بگویم درست است که او در بازی با کاردیف سیتی از روی همین ضربه ایستگاهی گلزنی کرد، اما به نظرم او باید تمرینات ضربات ایستگاهی کریستیانو رونالدو در زمان حضورش در منچستریونایتد را تماشا کند.

سرمربی موقت منچستریونایتد که با این پیروزی بعد از سِر مَت بازبی تبدیل به دومین سرمربی تاریخ باشگاه منچستریونایتد شد که هر چهار بازی اول خود را با برد به خاتمه برد، گفت: چنین رکوردهایی در کتاب ها نوشته خواهد شد، اما این چیزی نیست که بخواهم به آن فکر کنم. من تنها به بازی بعدی فکر می کنم چون وقتی با این تیم چهار بازی متوالی را برده اید، پس می توان چهار بازی بعدی را هم برد. چالش این است که به سطح استاندری برسیم که در منچستریونایتد به آن عادت داشته ایم.

سولسشایر 45 ساله در بخش خاتمهی صحبت هایش درباره آینده اش در این باشگاه گفت: البته که نمی خواهم منچستریونایتد را ترک کنم، آن هم با وجود داشتن چنین گروهی از بازیکنان و چنین جوی، اما من تنها به بازی بعدی فکر می کنم و تا زمانی که روی نیمکت منچستریونایتد باشم، کارم را انجام خواهم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 162

به "سولسشایر: رشفورد باید تمرینات رونالدو را ببیند، می توان با این تیم 4 بازی بعدی را هم برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: رشفورد باید تمرینات رونالدو را ببیند، می توان با این تیم 4 بازی بعدی را هم برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید