دخه آ: منچستریونایتد باید پیشرفت زیادی کند، برای پیروزی مقابل بارسلونا خواهیم جنگید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، داوید دخه آ، دروازه بان تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است پرافتخارترین تیم انگلیس احتیاج به پیشرفت دارد.

دخه آ: منچستریونایتد باید پیشرفت زیادی کند، برای پیروزی مقابل بارسلونا خواهیم جنگید

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی از ساعت 23:30 فردا شب (سه شنبه) در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم نوکمپ به مصاف بارسلونا می رود که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر مقابل بارسلونا تن به شکست داد. شیاطین سرخ که شنبه شب در رقابت های لیگ برتر انگلیس به سختی با نتیجه 2 بر یک میهمان خود، وستهام را از پیش رو برداشتند، در پنج بازی گذشته خود در تمامی رقابت ها چهار شکست را متحمل شده بودند و افت این تیم مشهود است.

داوید دخه آ در آستانه رویارویی با آبی واناری ها در نوکمپ گفت: بازی البته دشواری دشواری در پیش داریم، اما اگر شما می خواهید تیم سطح بالایی باشید، باید در بازی های بزرگ لیگ قهرمانان بازی کنید و در تعطیلات سرانجام هفته هم در لیگ برتر انگلیس بازی کنید. باید روی این بازیِ سخت دوباره تمرکز کنیم و آماده باشیم. به نظرم ما مقابل وستهام خوب بازی نکردیم و باید پیشرفت زیادی کنیم و سه شنبه شب چالش بزرگی در پیش داریم.

دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ ادامه داد: برای کسب پیروزی مقابل بارسلونا خواهیم جنگید. با سه امتیازی که از بازی با وستهام کسب کردیم، با روحیه بهتری به دیدار بارسلونا می رویم. این چالشی جدی، موقعیتی خاص، در اسپانیا، مقابل بارسلونا، یک شب لیگ قهرمانان اروپاست، بنابراین بازی جالبی خواهد شد. بابت پیروزی مقابل وستهام خوشحالیم، اما در عین حال باید پیشرفت زیادی کنیم.

اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی منچستریونایتد هم معتقد است این باشگاه نباید به موفقیت های گذشته خود نگاه کند و باید از کاری که در بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کرد، چیزهایی یاد بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 222

به "دخه آ: منچستریونایتد باید پیشرفت زیادی کند، برای پیروزی مقابل بارسلونا خواهیم جنگید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دخه آ: منچستریونایتد باید پیشرفت زیادی کند، برای پیروزی مقابل بارسلونا خواهیم جنگید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید