تور ارزان ترکیه: سفر به ترکیه در کرونا؛ خبر بازگشایی مرز

به گزارش تور ایتالیا ارزان، بعد از یک سال بسته بودن مرزهای بین ایران و ترکیه به خاطر کرونا، بالاخره مرزها باز شدند و سفر به ترکیه در کرونا ممکن شد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص سفر به ترکیه در دوران کرونا این مقاله را بخوانید.

تور ارزان ترکیه: سفر به ترکیه در کرونا؛ خبر بازگشایی مرز

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

بازگشایی مرز ترکیه و سفر به ترکیه در کرونا

بعد از یک سال بالاخره مرز رازی - کاپی کوی در تاریخ 17 مه بازگشایی شد. برای آغاز سفر به ترکیه در کرونا، تعداد 41 کارآفرین و هنرمند ایرانی به وسیله مرز رازی به شهر وان ترکیه سفر کردند. از آنجایی که این سفرها تازه آغاز شده اند، مسئولین یکی از هتل های وان برای استقبال از این مهمانان، با گل به پیشوازشان رفتند.

حالا دیگر عبور مسافران و وسیله های شخصی برای سفر زمینی به ترکیه ممکن است؛ البته دقت داشته باشید که برای این سفر حتما باید تست PCR منفی داشته باشید که حداکثر 72 ساعت قبل از ورود به ترکیه صادر شده باشد. اگر هم می خواهید کارتان چند برابر راحت تر باشد که به راحتی تور استانبول خریداری کنید.

البته نکته ای که در خصوص سفر به ترکیه در کرونا وجود دارد این است که فقط گردشگران ایرانی می توانند وارد ترکیه شوند؛ گردشگرانی ترکیه ای هنوز اجازه ورود به ایران را ندارند و فقط دیپلمات ها و تاجرین و افرادی که در حال تحصیل یا زندگی در ترکیه هستند می توانند از این مرز وارد ایران شوند.

برای سفر به ترکیه در کرونا چه چیزی احتیاج داریم؟

یکی از اصلی ترین مدارکی که باید همراهتان باشد (در کنار پاسپورت و….) تست منفی کرونا است. دقت داشته باشید که این تست ها را در آزمایشگاه های مورد تایید بگیرید تا در حین سفر به ترکیه در دوران کرونا به مسئله ای نخورید.

این که کدام آزمایشگاه مورد تایید است به چند عامل بستگی دارد:

اگر سفر هوایی به ترکیه در کرونا دارید، باید ببینید که آزمایشگاه های مورد تایید ایرلاین مورد نظر شما چیست و سپس برای خرید بلیط هواپیما تهران وان اقدام کنید.

اگر قرار است سفر زمینی به ترکیه در کرونا داشته باشید، باید حتما یکی از آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت را انتخاب کنید و بعد برای خرید بلیط اتوبوس تهران استانبول اقدام کنید.

اگر سوال دیگری دارید حتما برای ما کامنت بگذارید.

منبع: علی بابا
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2234

به "تور ارزان ترکیه: سفر به ترکیه در کرونا؛ خبر بازگشایی مرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: سفر به ترکیه در کرونا؛ خبر بازگشایی مرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید