سعادت: بلغارستان خوب جنگید، هیچکس کم کاری نکرد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: بلغارستان خوب جنگید و بازیکنان این تیم در لحظات حساس عملکرد بهتری داشتند.

سعادت: بلغارستان خوب جنگید، هیچکس کم کاری نکرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بردیا سعادت پس از شکست 3 بر 2 تیم ملی ایران مقابل بلغارستان در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2023 گفت: نمی توانم بگویم که بازی خیلی خوبی بود، اما بازی پایاپایی بود. بلغارستان خوب جنگید و آنها در لحظات حساس و مخصوصاً امتیازهای 20 به بعد عملکرد بهتری داشتند. رمز پیروزی آنها هم همین موضوع بود.

وی ادامه داد: تیم ایران هم هر کاری از دستش بر می آمد، انجام داد. کسی کم کاری نکرد و بدون شک همه فقط با فکر پیروزی وارد میدان شدند و در پی ارائه یک بازی تماشاگرپسند بودند، اما متاسفانه امروز نشد که به هدف مان برسیم. امیدوارم در ادامه شرایط برای ایران بهتر گردد.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: بازی بسیار نزدیک بود. گاهی ایران پیش می افتاد و گاهی هم بلغارستان پیش بود. در ست چهارم سعی کردم با سرویس و هرچه که در توان دارم به تیم یاری کنم. چند امتیاز سرویس هم گرفتم، اما در نهایت آنطور نشد که می خواستیم. همواره آماده هستم و با نظر کادر فنی در ترکیب قرار می گیرم تا به تیم ملی یاری کنم. امیدوارم که از این بهتر شویم تا حداقل وقتی مردم بازی ها را می بینند، مانند گذشته شاد شوند.

سعادت در خصوص جو سالن در آناهایم، مطرح کرد: تماشاگران ایرانی زیادی در سالن بودند. ورزشکاران حرفه ای هستیم و در سالن های مختلف بازی نموده ایم. جوی که تماشاگران ایجاد می نمایند، نمی تواند عاملی برای برهم خوردن تمرکز بازیکنان باشد. در سالن هایی بازی نموده ایم که پر از تماشاگر بوده و گاهی به سود تیم و گاهی علیه تیم شعار دادند. به نظرم یکی از الزامات ورزشکار حرفه ای بودن این است که در شرایط سخت تمرکز خود را حفظ کند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 3:30 دقیقه بامداد روز یکشنبه 18 تیرماه در سومین مسابقه هفته سوم لیگ ملت ها در آناهایم برابر آرژانتین صف آرایی می نماید و در کمتر از 20 ساعت بعد، در آخرین مسابقه خود به مصاف کوبا خواهد رفت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1402 بروزرسانی: 16 تیر 1402 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2456

به "سعادت: بلغارستان خوب جنگید، هیچکس کم کاری نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادت: بلغارستان خوب جنگید، هیچکس کم کاری نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید