ساشا شفر: رفتار مدیران پیشین استقلال مجرمانه است، امیدوارم دولت به سعادتمند یاری کند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، فرزند سرمربی پیشین استقلال می گوید که مدیرعامل فعلی این باشگاه به سختی در حال کوشش است تا بهترین تصمیم را برای حل پرونده پدرش بگیرد.

ساشا شفر: رفتار مدیران پیشین استقلال مجرمانه است، امیدوارم دولت به سعادتمند یاری کند

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال دیروز (دوشنبه) در اطلاعیه ای راجع به پرداخت مطالبات وینفرد شفر، سرمربی آلمانی پیشین این باشگاه منتشر کرد که در آن ذکر شده استقلال طبق روال رسیدگی به پرونده ها در فیفا به مدت دو ماه فرصت برای پرداخت 550 هزار دلار شفر دارد.

به همین دلیل ساشا شفر در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پرونده پدرش اظهار کرد: استقلال از سه شنبه تا شروع ماه جولای (دو هفته دیگر) برای پرداخت مطالبات پدرم فرصت دارد. ما در حال حاضر با سعادتمند، مدیرعامل استقلال در ارتباط هستیم و می دانیم که او به سختی در حال کار و کوشش است تا بهترین تصمیم را بگیرد.

شفر اضافه نمود: او در شرایط بسیار سختی واقع شده است. من امیدوارم سعادتمند بتواند دولت را متقاعد کند که به او در راه پیدا کردن این که تمام پول های باشگاه کجا رفته یاری کند. پول انتقال اللهیار صیادمنش، مجید حسینی، تیام و 1.2 میلیون دلار از سوی فیفا و بیشتر از 600 هزار دلار از سوی AFC. معین نیست این پول ها چه شده اند.

او در ادامه درباره مدیریت قبلی استقلال در زمان امیرحسین فتحی توضیح داد: من فکر می کنم رفتارهای زننده و تهمت هایی که دوباره از اعضای پیشین باشگاه دیدیم، مصداق جرم است. آن ها مدت ها قبل متوجه شدند که چه مقدار به باشگاه استقلال، تیم و طرفداران ضربه زدند و می خواستند که این موضوع را منعکس نمایند و همه را گیج نمایند.

شفر ادامه داد: من به شخصه از فتحی ناامید شدم. ما به خانه او دعوت شدیم و بارها راجع به مسائل حیرت انگیز بحث کردیم، ما بارها راجع به مراحل مهم برای پیشرفت و توسعه باشگاه در دو سال آینده صحبت کردیم و در این میان من شانس دیدن خانواده دوست داشتنی فتحی را داشتم. پسر فتحی فردی بسیار مودب و دوست داشتنی است، دختر فوق العاده او که حتی مترجمی ماهر برای ما بود و همسر ایشان که بسیار مهمان نواز است. حالا او بر خلاف رفتار افراد خانواده دوست داشتی اش مطالبی را عنوان می نماید که به وضوح غلط و ناامیدنماینده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1252

به "ساشا شفر: رفتار مدیران پیشین استقلال مجرمانه است، امیدوارم دولت به سعادتمند یاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساشا شفر: رفتار مدیران پیشین استقلال مجرمانه است، امیدوارم دولت به سعادتمند یاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید