رونمایی از پنج کتاب از نویسندگان گلستانی و تجلیل از فعالان کتابخوانی استان

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در گلستان، آیین تجلیل از فعالان عرص کتاب و کتاب خوانی استان گلستان با حضور احسان مکتبی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گلستان، شهربانو برهانی سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمع دیگری از مسئولان و نویسندگان، پژوهشگران، مدیران نشر و کتابفروشی ها، فعالان ترویج کتاب و کتابداران در شامگاه سه شنبه 27 آبان ماه در سالن شهید باهنر استانداری گلستان با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

رونمایی از پنج کتاب از نویسندگان گلستانی و تجلیل از فعالان کتابخوانی استان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

در این مراسم از کتاب های هشت کتاب طنز به قلم کریم الله قائمی، ابوسهل مسیح جرجانی به قلم حمیدرضا اسماعیلی، خوشه های دشت گزیده ای از شاعران مینودشت به کوشش روح الله رجبی، مجموعه شعر از قره تکن تا آزادشهر به قلم محمدعلی سادین، بارانی رو به آسمان به قلم سید ابوالفضل فخار رونمایی شد.

کتاب هشت کتاب طنز به قلم کریم الله قائمی نویسنده، پژوهشگر، طنزپرداز، مترجم زبان تبری و صاحب مانیفست شعر گفتار در ایران است. این کتاب در هشت فصل تدوین شده و حاوی کاریلماتورهای مولف و مطالبی درباره فرهنگ طنز بوده که به همت نشر نوروزی در 676 صفحه روانه بازار نشر شده است.

خوشه های دشت گزیده ای از شاعران مینودشت به کوشش روح الله رجبی مشتمل بر آثار 25 شاعر مینودشتی است که به همت نشر امرتات در 80 صفحه منتشر شده است.

همچنین کتاب مجموعه شعر از قره تکن تا آزادشهر به قلم محمد علی سادین به همت نشر نوروزی در 52 روانه پیش خوان کتاب فروشی ها شده است.

کتاب مجموعه شعر بارانی رو به آسمان به قلم سید ابوالفضل فخار در 124 صفحه و به همت نشر نوروزی روانه بازار نشر شده است.

دیگر کتابی که در این آیین از آن رونمایی به عمل آمد، کتاب ابوسهل مسیح جرجانی به قلم حمیدرضا اسماعیلی بود که در 108 صفحه قطع رقعی و به همت نشر بنام وابسته به موسسه فرهنگی میرداماد و چهار فصل منتشر شده است.

در فصول این کتاب به ترتیب به بررسی اوضاع ممالک اسلامی، شرح حال ابوسهل مسیحی، جایگاه علمی ابوسهل مسیحی و آثار و تالیفات ابوسهل همراه با فهرست مراجع و واژگان پرداخته می شود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1507

به "رونمایی از پنج کتاب از نویسندگان گلستانی و تجلیل از فعالان کتابخوانی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پنج کتاب از نویسندگان گلستانی و تجلیل از فعالان کتابخوانی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید