رونمایی از جدیدترین ورژن نرم افزار Standard Bpms توسط آی کن

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مدیر فروش شرکت آی کن ضمن ارائه سابقه کوتاهی از تاسیس این شرکت گفت: آی کن یک شرکت دانشجویی مهندسی بود که در سال 79 آغاز به کار کرد. در آن سال ها مبحث مدیریت اسناد مطرح بود و سازمان مدیریت به دنبال ابزاری تحقق این هدف بود. اگرچه اتوماسیون های اداری تا حدودی این احتیاج را رفع می کردند اما صرفا در حد گردش نامه بود.

رونمایی از جدیدترین ورژن نرم افزار Standard Bpms توسط آی کن

به گزارش خبرنگار بازار خبرنگاران، رضایی در همایش مدیریت کسب و کار گفت: سازمان مدیریت در پی این بود ضمن مدیریت کردن انواع اسناد خود برای گردش و پردازش آن ها نیزموانع را از سر راه بردارد. شرکت آی کن یک طرح تکمیلی به این منظور ارائه داد که مورد استقبال نهاده شد و وامی برای فراوری و توسعه آن اختصاص یافت.

او اضافه نمود: پس از آن محصول document management به بازار ارائه شد که امکان مدیریت داده های سازمان را فراهم کرد. در حقیقت این برنامه تبدیل به یک ابزار فرم ساز شد که با جمع آوری داده ها و قرار دادن آن ها در یک بانک اطلاعاتی امکان مدیریت سازمان را روی آن ها فراهم کرد.

مدیر فروش شرکت آی کن گفت: در راستای توسعه، ما کارتابلی به این نرم افزار اضافه کردیم که امکان گردش فرم ها در سازمان هم به آن اضافه شد. در واقع از بخش های مختلف سازمان می شد به اسناد و فرم ها دسترسی داشت و روی آن ها هر گونه پردازشی انجام داد. اکنون این نرم افزار بیش از 2000 کاربر در سطح کشور دارد و به بلوغ کامل رسیده است.

رضایی در ادامه بحث گفت: این نرم افزار از ابتدا به صورت تحت وب طراحی گردیده و تاییدیه امنیتی سازمان های مختلف را داراست و بسیاری از نهادهای مهم امنیتی کشور از کاربران این نرم افزار هستند. همچنین این نرم افزار قابلیت استفاده از تمامی مرورگرها را دارد و قابل اجرا بر سیستم عامل های مختلف است.

به گفته رضایی با توجه به بهبود زیرساخت های شبکه ای کشور بسیاری از سازمان ها به دنبال ارائه خدمات متمرکز هستند چرا که روش های توزیع پذیر گردیده با هزینه های زیادی همراه بوده و دشواری هایی در راستای به کارگیریشان بر جای می گذارند. با استفاده از برنامه متمرکز مدیریت، پردازش اطلاعات بهتری رخ می دهد و پشتیبانی آن آسان تر است. با این نرم افزار امکانی فراهم گردیده که فایل ها به صورت کدگذاری گردیده و کمپرس گردیده در فایل سرور ذخیره گردیده و به پایگاه داده اضافه نمی شوند. این امر امکان اعمال پشتیبانی را راحت تر می نماید.

سبک گرافیک این نرم افزار مترو استایل است که امکان استفاده ازنمایه های این نرم افزار را در صفحه های نمایش لمسی فراهم می نماید. از دیگر ویژگی های برجسته این نرم افزار این است که توضیح وظایف روز را به صورت تفکیک گردیده روی میز کار قرار می دهد و امکان استفاده بهینه از زمان را فراهم می سازد. در این نرم افزار امکان گفت و گوی آنلاین در قالب شبکه های اجتماعی نیز موجود است.

رضایی به بسیاری دیگر از کارایی های این نرم افزار اشاره نمود که موارد یاد گردیده به طور کلی از کاربردهای عمده آن به شمار می روند.

وی ابزارهای مختلف زیر ساخت های این نرم افزار را شامل میز کار (فضای انجام تمامی فعالیت ها)، فرم ساز، اتوماسیون اداری (زمینه ساز گردش مکاتبات با زیرساخت متمرکز)، آرشیو اسناد،پشتیبانی کامل از فایل های حجیم، خدمات الکترونیک دانست و در ادامه با ارائه اسلایدهایی به تفصیل مشخصات فنی این نرم افزار پرداخت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 70

به "رونمایی از جدیدترین ورژن نرم افزار Standard Bpms توسط آی کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از جدیدترین ورژن نرم افزار Standard Bpms توسط آی کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید