روسیه: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است

به گزارش تور ایتالیا ارزان، نماینده روسیه در دفتر سازمان ملل آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا معرفی کرد.

روسیه: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

مسکو آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا نامید.

بر این اساس، گنادی گاتیلوف نماینده روسیه در دفتر سازمان ملل در ژنو در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ما شاهد آن هستیم که بزرگترین ناقضان حقوق بشر در دنیا در آمریکا هستند. آمریکا باید به جای متهم کردن دیگر کشور به نقض حقوق بشر، مسائل داخلی خود در این زمینه را حل نماید.

او در ادامه تاکید نمود: مقامات آمریکایی کار بسیار راحتی انجام می دهند که چشمان خود را به روی نقض حقوق بشر در داخل کشور می بندند و به دنبال نقض حقوق بشر در دیگر کشور ها هستند!

گاتیلوف این پیغام را در واکنش به پیغام توییتری دیروز مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا منتشر کرد. پمپئو دیروز در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: انتخاب چین، روسیه و کوبا برای عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل اعتبار تصمیم آمریکا در زمینه خروج از این شورا در سال 2018 و استفاده از مراجع دیگر برای مراقبت و ارتقای حقوق بشر دنیای را تأیید می نماید!

او با نادیده دریافت اقدامات ضد حقوق بشری دولت آمریکا در داخل و خارج از این کشور مدعی شد: تعهد آمریکا به حقوق بشر چیزی فراتر از سخن گفتن صرف است. ما ناقضان حقوق بشر را در سین کیانگ، میانمار، ایران و جا های دیگر شناسایی و مجازات نموده ایم و از همه کشور ها می خواهیم که فرصت را برای تعهد مجدد به اعلامیه دنیای حقوق بشر مغتنم بشمارند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1444

به "روسیه: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید