ربیعی: برنامه های ما اجرا گردد، مستحق پیروزی مقابل نساجی خواهیم بود، برای این ملاقات تمرین تاکتیکی نداشتیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است، اگر بازیکنانش براساس برنامه ها و تفکرات تاکتیکی او عمل نمایند، مستحق برد مقابل نساجی خواهند بود.

ربیعی: برنامه های ما اجرا گردد، مستحق پیروزی مقابل نساجی خواهیم بود، برای این ملاقات تمرین تاکتیکی نداشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پیش از ملاقات با نساجی مازندران گفت: نساجی تیم بسیار خوبی است و مجموعه آنها و مالک نساجی را به خوبی می شناسم. بعلاوه مدیرعامل توانمندی که زحمت می کشد و کادر فنی خوبی که دارند. در این شرایط بازی خوبی با نساجی خواهیم داشت، حتی با وجود اینکه از بازی قبلی تا این بازی فاصله زمان کمی داشتیم.

وی ادامه داد: ما فقط فرصت ریکاوری کردن داشتیم و نتوانستیم تمرین تاکتیکی انجام دهیم. تمام تمرینات ما ریکاوری بوده است. فاصله بازی آخر ما هم نسبت به مسابقه فردا کمتر از مسابقه آخر نساجی بوده است و یک روز کمتر از آنها استراحت کردیم. می دانیم آنها تیمی خوب و بابرنامه هستند، اما اگر بچه ها بتوانند برنامه ریزی ما را به درستی پیاده و براساس برنامه های فنی مدنظرمان کوشش نمایند، با قدرت پا به این ملاقات می گذاریم و مستحق پیروزی خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: برای این بازی، چند بازیکن مان را نداریم و در بازی قبلی هم دست و پا بسته بودیم. در این بازی هم، تعدادی از بازیکنان مان را همراه مان نخواهیم داشت، اما کوشش خواهیم کرد عملکردمان را حفظ کنیم. برای هر دو تیم آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم میهمان نواز خوبی برای تیم نساجی باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2127

به "ربیعی: برنامه های ما اجرا گردد، مستحق پیروزی مقابل نساجی خواهیم بود، برای این ملاقات تمرین تاکتیکی نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: برنامه های ما اجرا گردد، مستحق پیروزی مقابل نساجی خواهیم بود، برای این ملاقات تمرین تاکتیکی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید