افشاگری ستاره سرشناس فوتبال؛ پدرم یک پیراهن رئال و یک پیراهن بارسا را به سمتم پرت کرد!

به گزارش تور ایتالیا ارزان، ستاره برزیلی نسبت به انتخاب بازی برای یکی از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید واکنش نشان داد.

افشاگری ستاره سرشناس فوتبال؛ پدرم یک پیراهن رئال و یک پیراهن بارسا را به سمتم پرت کرد!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، رودریگو در سال 2019 سانتوس را ترک کرد تا پیراهن رئال مادرید را به تن کند و این در حالی بود که او در آن موقع تنها 18 سال داشت.

این بازیکن خیلی زود توانست توانایی هایش را در خط حمله رئال مادرید ثابت کند و به یکی از بازیکنان موثر این تیم تبدیل گردد که نقش مهمی در قهرمانی های این تیم در چند سال اخیر و خصوصا در قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان 2022 ایفا کرد.

او در تبادل نظر با Geglobo درباره فرصتی که برای پیوستن به بارسا به جای رئال داشت گفت: عملا همه چیز با بارسلونا تمام شده بود. ما فقط لازم بود که برویم و قرارداد را امضا کنیم. از پدرم پرسیدم خبری از رئال مادرید نیست؟ خبری نبود. آخر هفته بازی داشتیم و خواستم که تا خاتمه بازی صبر کنیم. با خودم فکر کردم که در بازی درخشان ظاهر خواهم شد و رئال من را خواهد دید.

پدرم از دستم عصبانی شد و گفت من را مسخره کردی؟ ما پیشنهادی از بارسلونا داریم. تو قرار است کنار لیونل مسی بازی کنی و می خواهی صبر کنی؟ به بازی رفتم، سه گل زدم و یک پاس گل هم ارسال کردم. در طول بازی بود که رئال با پدرم تماس گرفت.

او روز بعد بدون این که حرفی بزند خانه را ترک کرد. کمی بعد برگشت، مستقیم به اتاقم آمد و یک پیراهن رئال و یک پیراهن بارسا را در دست داشت. آنها را به سمتم پرت کرد و گفت یکی را انتخاب کن. من حتی فکر هم نکردم، انتخابم رئال مادرید بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2470

به "افشاگری ستاره سرشناس فوتبال؛ پدرم یک پیراهن رئال و یک پیراهن بارسا را به سمتم پرت کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری ستاره سرشناس فوتبال؛ پدرم یک پیراهن رئال و یک پیراهن بارسا را به سمتم پرت کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید