زیدان: اِزار و آسنسیو آماده بازی هستند، دوست ندارم بدون تماشاگران بازی کنیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید ادن ازار و مارکو آسنسیو آماده همراهی این تیم در بازی فردا مقابل ایبار هستند.

زیدان: اِزار و آسنسیو آماده بازی هستند، دوست ندارم بدون تماشاگران بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان در آستانه اولین بازی تیمش در دوران پساکرونا که فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست وهشتم لالیگای اسپانیا مقابل ایبار خواهد بود، گفت: پیش از هر چیز می خواهم به تمامی کسانی که در جریان این بحران، کسی را از دست داده اند، تسلیت بگویم و از تمامی کادر درمانی که به ما کمک کردند، قدردانی کنم. ما در دوره ای سخت و عجیب قرار داریم.

زیزو که برای اولین بار پس از حدود سه ماه در کنفرانس خبری شرکت کرد، در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ما با دو امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا، در رده دوم جدول هستیم و 11 فینال را در پیش داریم، اما برای فتح لالیگا در این فصل تمام تلاش مان را به کار خواهیم گرفت. ما آماده سازی خیلی خوبی داشته ایم. ما به کاری که می کنیم، باور داریم و حالا تنها باید در زمین مسابقه آن را به نمایش بگذاریم.

این سرمربی فرانسوی که فردا شب دویستمین بازی اش به عنوان سرمربی رئال مادرید را تجربه خواهد کرد، در این مورد گفت: این اتفاق عجیبی خواهد بود، اما زمانی که بازی شروع شود، تمرکز ما تنها روی پیروزی در این دیدار خواهد بود. ما خوش شانس هستیم که می توانیم دوباره بازی کنیم. بازیکنان هم بابت بازگشت به تمرینات راضی و قدردان هستند. ما به لحاظ فیزیکی خوب کار کرده ایم و به فرم ایده آل خود خواهیم رسید.

وی همچنین درباره میزبانی از ایبار در ورزشگاه دی استفانو یادآور شد: ما به بازی در سانتیاگوبرنابئو عادت کرده ایم، اما باید خودمان را با ورزشگاه دی استفانو وفق دهیم. ما در این ورزشگاه تمرین کرده ایم و ابعاد زمینش درست به مانند ابعاد زمین برنابئوست. دوست ندارم بدون تماشاگران بازی کنیم، اما به هرحال شرایط موجود همین است. ما به چیزی که به ما گفته شده، احترام می گذاریم. دل مان برای هواداران مان تنگ می شود، اما به این شرایط عادت خواهیم کرد و به مانند سابق تمام تلاش مان را خواهیم کرد.

زیدان درباره افزایش تعداد تعویضی ها به پنج نفر و افزایش تعداد نیمکت نشین ها به 12 بازیکن گفت: دوست دارم تمامی بازیکنانم را روی نیمکت داشته باشم، چون این شانس را دارم که تمامی 23 بازیکنم را برای روز بازی انتخاب کنم. این خبر خوبی برای من است. به این فکر نمی کنم که انجام پنج تعویض به ما کمک می کند یا به ما لطمه می زند، مهم این است که من برای روز بازی 23 بازیکنم را در اختیار دارم.

زیرو همچنین درباره شرایط بازیکنان تیمش گفت: ادن اِزار و مارکو آسنسیو آماده بازی هستند و در بازی فردا همراه ما خواهند بود. این خبر خوبی است، اما خبر بد اینکه یوویچ که در خانه به خود آسیب زده است و برای مدتی در کنار ما نخواهد بود. نمی دانم لوکا یوویچ برای چه مدتی خانه نشین خواهد بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا او پیش از پایان فصل می تواند به شرایط بازی برسد یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1250

به "زیدان: اِزار و آسنسیو آماده بازی هستند، دوست ندارم بدون تماشاگران بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: اِزار و آسنسیو آماده بازی هستند، دوست ندارم بدون تماشاگران بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید