راهنمای سفر به کوالالامپور

به گزارش تور ایتالیا ارزان، کوالالامپور پایتختی مدرن و زیبا با آسمان خراش های سر به فلک کشیده طبیعت زیبا و منحصر به فرد است که گردشگران تور مالزی را افزایش داده است.این شهر به دلیلی نزدیکی به خط استوا همواره آب هوایی بهای داردو و از گرمای شدید تابستان و سرمای شدید زمستان خبری نیست. حالا که برای سفر این شهر زیبا را انتخاب نموده اید بهتر است با راهنمای سفر به کوالالامپور آشنا شوید.

راهنمای سفر به کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

مدارک مورد احتیاج برای قبل از سفر

قبل از سفر باید پاسپرت یا گذرنامه تهیه کنید.که هزینه نیز دارد. اگر قصد سفر به مالزی کمتر از 14 روز را دارید و به صورت توریستی می خواهید به مالزی سفر کنید در فرودگا ویزا را دریافت خواهید کرد در غیر این صورت باید برای اخذ ویزا قبل از سفر اقدام کنید.

واحد پول مالزی

واحد پول مالزی رینگت است که هر رینگت 855 تومان می باشد. از جمله اسکناس های مالزی 1 رینگتی (آبی)، 5 (سبز)، 10 (قرمز)، 50 (فیروزه ای) و 100 رینگت (بنفش) می باشد.نام سکه های مالزی سِن (sen) می باشد که هر 100 سن برابر با یک رینگت است. سکه ها عبارتند از 5، 10، 20 و 50 سن . همچنین سطح قیمت ها در کوالالامپور و تهران فرق چندانی با هم ندارد در بعضی اقلام ارزان تر و در بعضی گران تر است.

روش های سفر به کوالالامپور

چون کوالالامپور فاصله زیادی با ایران دارد بهترین راه سفر به این کشور هواپیما می باشد. اگر طولانی تر شدن سفر به کوالالامپور برای شما اهمیتی ندارد می توانید زمینی ترکیبی به این شهر سفر کنید. برای سفر به این کشور می توانید از تور کوالالامپور استفاده کتید و یا به صورت شخصی به این شهر سفر کنید.

غذا و خوردنی در کوالالامپور

در بیشتر رستوران های کوالالامپور غذای حلال وجود دارد . مکان هایی نظیر McDonaldls، Chilis، Pizza Hut، KFC، Burger King از جمله جاهایی است که غذای حلال در آن سرو می گردد.

خدمات تبدیل ارز

در کوالالامپور نگران تبدیل پول خود نباشید چرا که صرافی های زیادی در این شهر برای تبدیل پول شما وجود دارد تا به رینگت تبدیل نمایند . اما باید بدانید که ریال را تبدیل نمی نمایند پس حتما با خود دلار ببرید.

کوالالامپور پایتخت مالزی مدرن و زیباست و با یک بار سفر به این شهر افسانه های مالایی دوست دارید دوباره به مالزی سفر کنید. کوالالامپور که از شهر های توریستی مهم می باشد از 100 شهر پربازدید در جهان در رده دهم واقع شده است. شهر کوالالامپور ترکیبی از مدرنیه و سنت می باشد که هر گردشگری را مجذوب خود می نماید. در این مطلب ما بهترین راه سفر به کوالالامپور را توضیح می دهیم. گفتنی است که آژانس سعادت سیر گیتی فقط در زمینه تور مالزی به صورت هوایی فعالیت می نماید.

روش های سفر به کوالالامپور

کشور مالزی با ایران فاصله بسیاری دارد. به همین خاطر بهترین راه برای رسیدن به این شهر استفاده از راستا های هوایی با تورکوالالامپور است. البته راه های دیگر هم برای رسیدن به این کشور توریستی وجود دارد. اگر ماجرا جویی را دوست دارید و سفری طولانی را می پسندید ، می توانید از سفر زمینی یا ترکیبی نیز بهره ببرید که شاید سفری لذت بخش و متفاوت باشد در پاراگراف های بعدی به توضیحات بیشتری در این مورد می پردازیم.

راه های سفر به کوالالامپور عبارت است از:

1- تورهای کوالالامپور

2- شخصی : 1) هواپیما

2) ترکیبی

1- تورهای کوالالامپور

اولین کار انتخاب تور مسافرتی مطلوب و مطابق با سلیقه خودتان است که مورد اهمیت است.

تور های کوالالامپور به دو صورت می باشند: تور های مخصوص فقط شهر کوالالامپور و یا تور های ترکیبی ، مثلا تور کوالالامپور و یا تور کوالالامپور لنکاوی به صورت ترکیبی.

تورهای مخصوص کوالالامپور : عموما از 6 روز تا 8 روز هستند. که با توجه به آژانس هواپیمایی که انتخاب می کنید و یا کلاس هتل ، زمان سفر ،اتاق انتخابی، قیمت ها تفاوت می نماید.

حدودا هزینه ها برای 7 شب و 8 روز : 1.7 میلیون تا 5.5 میلیون تومان

تورهای ترکیبی کوالالامپور: عموما 8 تا 9 روزه بوده و روزهای اول را در کوالالامپور تفریح می نمایند و سپس به شهر های دیگر مالزی پنانگ یا لنکاوی می روند. که با توجه به آژانس هواپیمایی که انتخاب می کنید و یا کلاس هتل ، زمان سفر ،اتاق انتخابی، قیمت ها تفاوت می نماید.

حدودا هزینه ها برای 4 شب کوالالامپور و 3 شب پنانگ یا لنکاوی : 2.5 تا 10 میلیون تومان

2- شخصی

به جای اینکه تور گردانان برای سفر شما برنامه ریزی نمایند می توانید خودتان برای سفر به کوالالامپور برنامه ریزی کنید که می توانید با هواپیما یا زمینی به این کشور سفر کنید.

1) هواپیما

می توانید از پرواز های داخلی و مستقیم بهره ببرید.

تهران-کوالالامپور: 2 میلیون تا 3.8 میلیون تومان

و یا پرواز های خارجی با توقف

تهران-کوالالامپور: بین 360 تا 720 دلار (حدود 1.1 میلیون تا 2.3 میلیون تومان)

مشهد-کوالالامپور: بین 550 تا 800 دلار (حدود 1.7 تا 2.5 میلیون تومان)

شیراز-کوالالامپور: بین 770 تا 1000 دلار (حدود 2.4 تا 3.2 میلیون تومان)

تبریز-کوالالامپور : بین 370 تا 1300 دلار (حدود 1.2 تا 4.3 میلیون تومان)

اصفهان-کوالالامپور: بین 450 تا 1500 دلار (بین 1.4 تا 4.8 میلیون تومان)

اهواز-کوالالامپور: بین 800 تا 2000 دلار (بین 2.5 تا 6.4 میلیون تومان)

عوارض برای خروج از کشور 75000 تومان است که باید به صورت اینترنی و یا حضوری پرداخت کنید.

2) ترکیبی

اگر می خواهید سفری منحصر به فرد و پر از تجربیات شگفت انگیز و کم هزینه را تجربه کنید سفر زمینی بسیار مناسب است.

می توانید تمام راستا تا شهر کوالالامپور را به صورت زمینی سفر کنید . ابتدا از مرز ایران وارد افغانستان (مرز دوغارون) و یا مرز ایران و پاکستان (مرزهای میر جاوه و تفتان) بروید و بعد از آن به کشور پاکستان ، هند، بنگلادش، تبت و تایلند برود و در آخر هم به مالزی برسید.

و یا می توانید با هواپیما به کشور هند یا بنگلادش برود و از آنجا با قطار اتوبوس یا سواری به کشور مالزی سفر کنید . چرا که کشور های افغانستان و پاکستان امنیت کمتری دارد.

منبع: لذت سفر
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 329

به "راهنمای سفر به کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید