دوره رزیدنتی در روسیه 2020 (تحصیلات تکمیلی رشته پزشکی در روسیه)

به گزارش تور ایتالیا ارزان، دانشگاه های ایالتی پزشکی روسیه در سرتاسر دنیا کاملا شناخته شده اند. بسیاری از موسسات پزشکی روسیه تحت نظر دانشگاه های ایالتی روسیه فعالیت می نمایند. هزاران دانشمند، پروفسور و افراد علمی مشهور در این دانشگاه ها تحصیل و کار نموده اند که نتیجه کوشش هایشان خدمت بزرگی به جامعه علمی پزشکی دنیا بوده است. امروزه هم تحصیل در روسیه در رشته پزشکی و تخصص پزشکی در بین بسیاری از دانشجویان بین المللی هوادار پیدا نموده است و محبوب شده است.

دوره رزیدنتی در روسیه 2020 (تحصیلات تکمیلی رشته پزشکی در روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

آزمایشگاه ها و موسسات علمی تحقیقاتی دانشگاه های پزشکی ایالتی روسیه به مدرنترین امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی مجهز هستند. تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی حق استفاده از همه امکانات دانشگاه ها را دارند. در دپارتمان های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه ها دوره های رزیدنتی بالینی و تکمیلی در بیش از 100 رشته پزشکی ارائه می گردد. دوره های کارآموزی، رزیدنتی بالینی، دکتری حرفه ای و کارشناسی ارشد در تمامی دانشگاه های ایالتی پزشکی روسیه ارائه می گردد.

دانشجویانی که از یک دانشگاه پزشکی روسیه فارغ التحصیل می شوند می توانند در هر بخش از دنیا مشغول به کار شوند. برای مثال یک متخصص پزشکی که در مسکو یا یکی دیگر از شهرهای عظیم روسیه تحصیل نموده باشد، خواستار زیادی دارد و می تواند به راحتی یک شغل پیدا کند.

منبع: سفیرساعی
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1187

به "دوره رزیدنتی در روسیه 2020 (تحصیلات تکمیلی رشته پزشکی در روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره رزیدنتی در روسیه 2020 (تحصیلات تکمیلی رشته پزشکی در روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید