خودرو کراس اوور آئودی SQ2 با توان 296 اسب بخار به نمایشگاه پاریس رسید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران | سرویس اخبار - در حالی که ما برای رونمایی از نسل جدید خودرو آئودی R8 هفته آینده در نمایشگاه پاریس هیجان زده هستیم، این خودروساز با معرفی خودرو کراس اوور آئودی SQ22 ما را شگفت زده کرد.

خودرو کراس اوور آئودی SQ2 با توان 296 اسب بخار به نمایشگاه پاریس رسید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

ما می دانستیم آئودی یک کراس اوور جدید را معرفی خواهد نمود، اما بدون هرگونه تیزر تبلیغاتی و جزئیات به بیرون درز پیدا نموده، آئودی SQ2 به یکباره در پاریس چشم به دنیا گگردد. این خودرو به یک پیشرانه با توان فراوری 296 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر مجهز است.

عملکرد فنی آئودی SQ2

اگر این خروجی های اعلام شده را در نظر بگیریم، آئودی اس کیو 2 به نظر پیشرانه توربوشارژ شده 2 لیتری گازوئیلی مدل S3 را قرض گرفته است. در این کراس اوور چابک، واحد TFSII به قدر کافی خوب است تا بتواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 4.8 ثانیه ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی را به ارمغان بیاورد.

همانطور که از یک خودرو سری S آئودی انتظار می رود، چهار سیلندر این خودرو قدرت را با استفاده از سیستم Quattro که به یک سیستم انتقال قدرت دوکلاچه 7 سرعته S Tronic متصل است، به چهار چرخ منتقل می نمایند.

این خودرو به رینگ های 18 یا 19 اینچی مجهز خواهد شد و ارتفاع کلی خودرو نیز 20 میلی متر کوتاه تر از مدل های دیگر آئودی خواهد بود تا بتواند چهره اسپورت و جسورانه خود را حفظ کند. با توجه به این که آئودی SQ2 قرار است یک مدل پرطرفدار گردد، از لحاظ ظاهری این وسیله با مجموعه ای از تجهیزات استاندارد از جمله چراغ های جلویی و پشتی LEDD روانه بازار خواهد شد.

خودرو شاسی بلند جدید آئودی همراه با قدرت مناسبی که دارد، مسئولیت سنگینی را به دوش می کشد، پس آئودی تصمیم گرفته این خودرو را با ترمزهایی به اندازه 340 میلی متر عظیم تر در جلو و 310 میلی متر عظیم تر در عقب همراه سازد و شما می توانید رنگ دیسک های ترمز را نیز به جای مشکی، قرمز انتخاب کنید. شما همچنین یک خوشه ابزار فانتزی با یک صفحه آغاز خاص را بر روی داشبورد جلویی در اختیار خواهید داشت.

منبع: گجت نیوز

منبع: setare.com
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1718

به "خودرو کراس اوور آئودی SQ2 با توان 296 اسب بخار به نمایشگاه پاریس رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو کراس اوور آئودی SQ2 با توان 296 اسب بخار به نمایشگاه پاریس رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید