خطیبی: انتظار داشتم عباسی بالای سر آلومینیوم بود و مسائل را می دید، تمام مسائل ما حل شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که اعضای هیئت مدیره این باشگاه، همه مسائل سبزپوشان را حل نموده اند.

خطیبی: انتظار داشتم عباسی بالای سر آلومینیوم بود و مسائل را می دید، تمام مسائل ما حل شد

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی درباره بازگشتش به تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: پس از صعود آلومینیوم، تغییراتی در هیئت مدیره، مدیریت و عوامل باشگاه رخ داد و اگر اتفاقات اخیر در تیم زودتر می افتاد، اوضاع به این شکل نبود. ما فرصت نقل وانتقالات را از دست دادیم. 10 روز قبل از اولین بازی، اعضای جدید هیئت مدیره و یک هفته پیش از آن، مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شد. آنها هم گناهی نداشتند و کار در پنج یا شش روز سخت بود. قرارداد مربیان و بازیکنان مانده بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان اینکه باشگاه را به تنهایی و با یکی دو نفر از عوامل باشگاه اداره می کرد، توضیح داد: یک هفته پیش از آغاز رقابت ها، قراردادها ثبت و قانونی نشده بود و حتی شرایط لباس ها هم تعیین نبود. از اعضای هیئت مدیره که نفراتی قوی هستند، تشکر می کنم و خدا را شکر همه مسائل را حل کردند. من فقط خواستم زحماتی را که فصل گذشته کشیده شد و تیم به لیگ برتر آمد، با دستان خودمان هدر ندهیم و آلومینیوم در لیگ برتر به موفقیت برسد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسائل خود با عباسی مدیرعامل این باشگاه زمانی که عباسی داشت حق امضا نداشت، گفت: من با عباسی مسئله ای نداشتم و گلایه من به خاطر نداشتن حق امضای او بود. یک هفته قبل از بازی ها انتظار داشتم او بالای سر تیم و بازیکنان بیاید و مسائل را ببیند. طبق صحبت های صورت گرفته، عباسی در تهران مشغله کاری داشت و می خواست پس از انجام آنها به اراک بیاید. او اکنون در اراک و بالای سر تیم است.

خطیبی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه تا به امروز بازیکنان موردنظر او را به خدمت گرفته است یا خیر، گفت: بعد از ملاقات با نساجی از طرف باشگاه با من تماس گرفتند و مسائل را گفتم. ما با کمبود بازیکن روبرو بودیم و بازیکنانی را که می توانستیم، به خدمت گرفتیم. ما نمی توانستیم بازیکنان تیم های دیگر را بگیریم و بیشتر روی بازیکنانی کار کردیم که با باشگاهی قرارداد نداشتند. خدا را شکر باشگاه ظرف چند روز، بازیکنان مدنظر ما را جذب کرد و شخصیت تیمی را پیدا کردیم.

وی که با برنامه تهران ورزشی گفت وگو می کرد، اعلام کرد: ما نفر نداشتیم و با 16، 17 بازیکن تمرین می کردیم. ما با کرونا هم روبرو هستیم و ممکن است با ابتلای تعدادی از اعضای تیم به این ویروس، تعداد بازیکنان ما کم گردد. درخواست ما عملی شد و تقریباً دو سه مورد جزئی وجود دارند که آن را حل می نمایند.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه بازیکنان جدید آلومینیوم با سایر اعضای تیم هماهنگ نیستند و باید روی مسائل فنی و بدنی کار کرد، گفت: این موضوع در یک هفته انجام پذیر نیست، اما می توان بازیکن را به آمادگی فنی، تاکتیکی و بدنی برسانیم و قول می دهم آلومینیوم یکی از تیم هایی است که به اهداف مردم اراک و کارخانه آلومینیوم می رسد.

خطیبی با بیان اینکه تصمیم گرفته شد اداره باشگاه بر عهده کارخانه آلومینیوم باشد، توضیح داد: استاندار مرکزی و مسئولان استانی واقعاً زحمت کشیدند و اعضای هیئت مدیره و مسئولان کارخانه هم با حضور در تمرین، تمام صحبت ها را مطرح کردند. آنها آلومینیوم را که 18، 19 سال انتظار مردم اراک را به مقصد رسانده، حمایت می نمایند. مسائل تیم رفع شده و روز گذشته (یکشنبه) هم گفتم امروز احساس می کنم اولین روز سرمربیگری آلومینیوم در فصل جدید است.

وی با بیان اینکه اعضای تیم آلومینیوم پیش از این تمرکز فنی نداشتند و کار فنی انجام نداده بودند، گفت: از روز گذشته کار فنی را آغاز کردیم و تمرکز ما دیگر روی مسائل فنی است. تمرکز سرمربی باید روی مسائل فنی باشد و از روز گذشته کوشش کردیم بعضی مسائل را در تیم جا بیندازیم. عزیزان باید از تیم حمایت نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی آلومینیوم در خصوص احتمال تعویق هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: صبح امروز با مدیریت باشگاه تماس گرفتم و درباره برنامه تمرین صحبت کردم. گفتند تا به امروز مشکل خاصی نیست و بازی این هفته برگزار می گردد. پس از آن شاید تعطیلات و برنامه ای باشد که قطعی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1504

به "خطیبی: انتظار داشتم عباسی بالای سر آلومینیوم بود و مسائل را می دید، تمام مسائل ما حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: انتظار داشتم عباسی بالای سر آلومینیوم بود و مسائل را می دید، تمام مسائل ما حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید