حمیداوی: موضوع طلب ما از پرسپولیس بیات شده است، بعد از ریشه کن شدن کرونا لیگ بیستم را با همین نتایج آغاز کنیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مالک باشگاه شهر خودرو گفت: موضوع طلب مان از پرسپولیسی ها بیات شده است و ما هم از مدیران قبلی و هم مدیران فعلی این باشگاه گله مند هستیم.

حمیداوی: موضوع طلب ما از پرسپولیس بیات شده است، بعد از ریشه کن شدن کرونا لیگ بیستم را با همین نتایج آغاز کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو درباره جلسه باشگاه های بدهکار در فدراسیون فوتبال گفت: علت برگزاری جلسه بدهی های داخلی و خارجی باشگاه ها بود که یک راه چاره و چارچوبی برای آن پیدا گردد. در این بین نظراتی هم مطرح شد. امیدوارم این جلسات ادامه داشته باشد و بتوانیم از ماحصل این جلسات به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است با آمدن نبی شرایط فدراسیون فوتبال بهتر گردد، توضیح داد: اجازه دهید من به این موضوع ورود نکنم، چون فکر می کنم که این سؤال یک سؤال چالش برانگیز است. همه می دانند که من صراحت لهجه دارم و اگر بخواهم جواب بدهم می گویم اگر سازمانی به مدیر جوانی معتقد است، یک سال و نیم به او مسند می دهند، از بیت المال هزینه نموده و یک جوان را دبیرکل می نماید و به او کار یاد می دهد، برداشتن او فکر می کنم جایز نبوده و نیست، مگر اینکه خطایی از دبیرکل قبلی سر زده باشد که من بی اطلاع هستم.

حمیداوی درباره اینکه او با این صحبت ها از حضور غیرقانونی ابراهیم شکوری در فدراسیون فوتبال دفاع می نماید، گفت: خیر. این طور نیست. من می گویم اگر درست نبوده است، همان روز اول نباید می آمد. اینکه برای یک جوانی به نام فرهاد حمیداوی از بیت المال هزینه می کنیم، او را به فیفا می فرستیم و کار یادش می دهیم و بعد از یک سال و نیم برکنارش می کنیم، درست نیست. فوتبال ما از این کار چه بهره برداری می نماید؟ اگر قرار است مدیران ما عمر کوتاهی داشته باشند حتماً لطمه می خوریم.

مالک باشگاه شهر خودرو در مورد چک باشگاه پرسپولیس و اینکه باشگاه شهر خودرو به پولش رسیده است و اینکه نبی در زمانی که در هیئت مدیره پرسپولیس بود وعده پرداخت بدهی سرخپوشان به این باشگاه را داده بود، اعلام کرد: اگر امروز من از آقای نبی در این ارتباط سؤال می کردم می توانست جوابی به من ندهد، چون دیگر در آن مسند نیست. طلب ما از پرسپولیس دیگر بیات شده است. ما از 23 بهمن طلبکار بودیم و تا الان پرسپولیس برای پرداخت بدهی اش به ما هیچ اقدامی ننموده است. از مدیران پرسپولیس گله مند هستم، چه قبلی ها و چه مدیران فعلی این باشگاه. هیچ تماسی با من گرفته نشده است. همواره گفتند شنبه! دو حالت دارد یا تقویم ما شنبه زیاد دارد یا تقویم باشگاه پرسپولیس شنبه ندارد!

حمیداوی در پاسخ به طرح این موضوع که شما پول تان را از پرسپولیس نگرفتید حداقل گل محمدی را برگردانید، گفت: من حقوقی نیستم. این قرارداد جاری شده و برگرداندن گل محمدی نه صحت دارد و نه منطقی است، اما بدانید که تا آخرین ریال طلب مان را از پرسپولیس می گیریم. مبلغ رضایت نامه گل محمدی شش میلیارد بوده است که فقط 1.5 میلیارد گرفتیم.

وی درباره اینکه خلعتبری و چند بازیکن دیگر گفتند که چون حمیداوی از بخش خصوصی در فوتبال هزینه نموده است داوطلبانه حاضرند قراردادشان را کسر نمایند، توضیح داد: خلعتبری فوتبالیستی است که به همه ثابت شده است. من از زمانی که باشگاه نداشتم محمدرضا را دوست داشتم. او همواره به باشگاه هایش لطف داشته است. مهدی رحمتی هم زنگ زد. دو سه بازیکن دیگر هم این موضوع را گفتند، اما باید یک تعاملی گردد، چون بازیکنان هم زندگی دارند.

مالک باشگاه شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره اتمام مسابقات لیگ چیست، گفت: من فکر می کنم سال جاری قهرمانی مهم نیست. تیمی که قرار است بیفتد مهم است و تیمی که بالا می آید. سرنوشت چهار باشگاه است. من پیشنهادم این است که بیاییم مرداد ماه یا شهریور ماه لیگ بیستم را با همین نتایج آغاز و سرفرصت بازی کنیم. یا اینکه یک جام حذفی جدید را برگزار کنیم. اگر ما لیگ سال جاری را برگزار کنیم بدانید که در بحث اجرا و مصدومیت بازیکنان و بدهی باشگاه ها به مشکل می خوریم.

وی در انتها در مورد اینکه آیا به جای طلب شان از پرسپولیس پیشنهاد دادند که سیامک نعمتی بازیکن این تیم را جذب نمایند، توضیح داد: خیر، چنین پیشنهادی ندادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1166

به "حمیداوی: موضوع طلب ما از پرسپولیس بیات شده است، بعد از ریشه کن شدن کرونا لیگ بیستم را با همین نتایج آغاز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیداوی: موضوع طلب ما از پرسپولیس بیات شده است، بعد از ریشه کن شدن کرونا لیگ بیستم را با همین نتایج آغاز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید