تعمیرات موبایل خود را به کجا بسپاریم؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، این روزها، از یک سو گوشی های موبایل تبدیل به جزئی از زندگی روزمره شده اند و نمی توان بدون آن ها کارها را جلو برد. از سوی دیگر، قیمت بسیار بالایی دارند؛ به طوری که با به وجود آمدن هر اشکال و اختلالی در آن ها، نمی توان کنارشان گذاشت و یک گوشی تازه خرید. پس مراقبت از گوشی موبایل و تعمیرات موبایل حرف اول را می زند.

تعمیرات موبایل خود را به کجا بسپاریم؟

به گزارش خبرنگاران، همراه با فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، واحدهای تعمیرات موبایل زیادی هم به وجود آمده اند که همگی ادعا دارند در این کار متخصص هستند؛ البته گرفتن مجوز برای این فعالیت، راستا ساده و آسانی دارد و از قضا شغل پردرآمدی هم هست. اما ابتدا باید دانست که همه این افراد متخصص و حرفه ای نیستند و سپس در نظر داشت که سپردن تعمیرات موبایل به افراد غیرحرفه ای ممکن است هزینه تعمیر موبایل بیشتری به ما تحمیل کند. افراد غیرمتخصص به علت ناآگاهی، ممکن است به دیگر قطعات موبایل آسیب برسانند، قطعات بی کیفیت را جایگزین قطعات اصلی نمایند و بسیاری خطاهای دیگر که از افراد ناشی بعید نیست.

از این رو در ادامه نکاتی چند در باب تعمیرات موبایل گوشزد می گردد؛

در ابتدای امر باید توجه داشت که تعمیر گوشی تلفن همراه کار ساده ای نیست و به تخصص و ظرافت احتیاج دارد، به تبع سپردن گوشی به هرکسی که ادعای تعمیرکاربودن دارد، می تواند زیان بار باشد. گام دوم، پیدا کردن تعمیرگاه موبایل معتبر است چراکه اگر سایت یا واحد تعمیراتی، اعتبار لازم را داشته باشد، قابل ردگیری است و این موضوع خطر دزدیده شدن گوشی را هم کم می نماید.

البته از قلم نیاندازید که حتی اگر شخص تعمیرکار مورد اعتمادتان است، باید قبل از سپردن گوشی به وی، حافظه آن را خالی، رم و سیمکارت گوشی را از آن جدا کنید؛ چراکه علاوه بر اهمیت حریم شخصی، سواستفاده از اطلاعات تلفن همراه یکی از رایج ترین اخبار این روزها است.

ملاحظاتی که گفته شد، ممکن است برای کسانی که قصد تعمیر تلفن همراه خود را دارند، استرس زا باشد اما نگران نباشید! تعمیرات گوشی و پیدا کردن واحدهای معتبر تعمیر تلفن همراه ، آنقدرها هم کار دور از دسترسی نیست؛ همزمان با زیادشدن شیادان، مراکز تخصصی و معتبر تعمیرات موبایل هم به وجود آمده اند تا در هر زمان و مکان، شما را برای بخشیدن جانی دوباره به موبایل تان، یاری نمایند. در ادامه پنج مورد از معتبرترین مراکز تعمیر تلفن همراه معرفی می شوند؛

تعمیرات موبایل سفیر

بازرگانی سفیر واردنماینده و پخش نماینده قطعات اورجینال موبایل در ایران با هدف حذف واسطه ها، تعمیرات موبایل را به قیمت عمده قطعات محاسبه می نماید و با نازل ترین قیمت آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در تهران و سایر نقاط ایران به وسیله پست و تیپاکس است.

احتیاجپرداز

وب سایت احتیاجپرداز ، یکی از برترین پلتفرم های معرفی خدمات است. امکان درج آگهی رایگان باعث شده که این وبسایت مرجع خوبی برای دسترسی مخاطبین در کمترین زمان ممکن باشد. ارائه دهندگان تعمیرات موبایل در هر شهری در این وبسایت دارای صفحه هستند و به راحتی می توانید با آنها ارتباط برقرار فرمایید.

ابزارک موبایل

فروشگاه تخصصی ابزارک موبایل فروشگاهی معتبر در زمینه لوازم تعمیرات موبایل و قطعات یدکی موبایل است. با مراجعه به سایت ابزارک موبایل می توانید مشخصات لوازم تعمیرات موبایل را مشاهده کنید. برای مشاهده قیمت و خرید لوازم تعمیرات موبایل در ابزارک موبایل به آدرس www.abzarakmobile.com مراجعه کنید.

مرکز تعمیرات برتر

مرکز تعمیرات برتر سرویس به طور کاملاً تخصصی از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل شروع کرد. در طول این سال ها توانسته به اسم یکی از بزرگترین مراکز تعمیرات موبایل رضایت بسیاری از مشتریان خود را بدست آورد. بعلاوه این مرکز تا به امروز پیروز به اخذ مجوز نمایندگی رسمی 12 برند مطرح این حوزه مانند نمایندگی تعمیرات اپل شده است.

آیفون یاری

آیفون یاری، علاوه بر خدمات تعمیرات در محل همانند تعویض ال سی دی، برای انواع گوشی از آیفون گرفته تا سامسونگ، آموزش تعمیرات موبایل را هم مدنظر قرار داده است. این مجموعه شرایط را برای علاقه مندان فراهم می نماید تا به آموزش فوق تخصصی تعمیر آیفون، شیائومی و سامسونگ بپردازند.

منبع: همگردی
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1997

به "تعمیرات موبایل خود را به کجا بسپاریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیرات موبایل خود را به کجا بسپاریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید