تصاویر ، هتل - کتابخانه ای با دیوار شیشه ای در دل جنگل

به گزارش تور ایتالیا ارزان، معماران چینی، هتل - کتابخانه ای با دیواری شیشه ای در دل جنگل بنا نموده اند. ساختمان آن، یک بنای قدیمی روستایی است که به شکل یک کتابخانه بزرگ و یک اقامتگاه بازسازی شده است.

تصاویر ، هتل - کتابخانه ای با دیوار شیشه ای در دل جنگل

جهت دریافت خدمات اجرای بام باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، روستایی باستانی در دل جنگل های انبوه تانگلو در استان ژجیانگ چین پنهان شده است که نامش کینگ لونگوو، وام گرفته از رودخانه ای است که از دل آن می گذرد. یک ساختمان قدیمیِ چوبی در روستا با دیوارهای گل آلودش، بخت این را یافته که به کتابخانه ای با یک هتل با ظرفیت 20 نفر بدل گردد.

این ساختمان قدیمی با مساحت 232 مترمربع، در امتداد جاده روستا، رو به کوه های سبز در جنوب قرار گرفته و حیاطی رو به شمال دارد. معمار به دلیل چشم انداز طبیعی و شگفت انگیز جنگل، در انتهای شرقی ساختمان تمام دیوار سنگی را برداشته و با استفاده از قاب های چوبی و صفحات پلی کربنات راه راه، یک دیوار شفاف بزرگ ساخته است. به این طریق فضای سبز کوه ها و جنگل، به واسطه یک دیوار شفاف، به هنگام مطالعه کتاب، قابل مشاهده است. هنگام گرگ و میش، ساختمان با تابش نور آفتاب روشن می گردد و در دل شب، ساختمان شبیه به خانه ای از نور است که در میان تاریکی می درخشد. این ساختمان با عطر قفسه هایی از جنس بامبو و کتاب هایش فضایی دل انگیز برای اهالی روستا و مسافران فراهم نموده است. این ساختمان کاری از آتلیه taoc در چین است.

  • مجله کتابخانه
  • نویسنده بازی تاج و تخت یک کتابفروشی هیولایی تاسیس کرد
  • بزرگترین کتابفروشی متحرک دنیا عاشقان کتاب را گرد هم می آورد
  • قصه فقط یک کتابفروشی نیست
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 760

به "تصاویر ، هتل - کتابخانه ای با دیوار شیشه ای در دل جنگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، هتل - کتابخانه ای با دیوار شیشه ای در دل جنگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید