ترین های فرهنگی هنری هفته کدامند؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، در این گزارش گلچینی از مهمترین وقایع فرهنگی هنری گردآوری شده است.

ترین های فرهنگی هنری هفته کدامند؟

به گزارش خبرنگار ، اخبار حوزه فرهنگ و هنر همواره مورد رصد بسیاری از مردم قرار می گیرد. از پرفروش ترین فیلم تا پرحاشیه ترین چهره ها موضوعاتی هستند که کاربران و مخاطبان آن ها را پیگیری می کنند.

در این گزارش سعی شده که گلچینی از مهمترین اخبار فرهنگی هنری هفته گردآوری و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

پرفروش ترین فیلم هفته، فیلمایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی است که بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان و شهناز نوشیر بازیگران آن هستند.

درباره موضوع این فیلم آمده است: ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند، شرکت ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند و ...

جنجالی ترین صحبت ها هم سخنان احمدرضا درویش کارگردان فیلم رستاخیز بود که انتشار نسخه غیرقانونی و باکیفیت این فیلم با دوبله عربی در فضای مجازی، اعتراض شدید درویش را به همراه داشت. در پی این اعتراض ها، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور مجوز برای فیلم رستاخیز به صورت دی وی دی و... خبر داد.

جالب ترین خبر هم بازیگر شدن پسر پرویز پرستویی بود. بهروز پرستویی مقابل دوربین مصطفی کیایی رفت و برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت.

بی ثبات ترین حوزه هم صنعت چاپ و کتاب است. براساس آخرین اخبار این هفته از صنعت چاپ و نشر، تعداد عناوین کتاب در سه ماهه دوم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان 12 هزار و 403 عنوان کاهش یافته است. اگر این روال ادامه داشته باشد دیگر چرخ صنعت چاپ به خوبی نخواهد چرخید و خطرات بسیاری سرمایه های مالی و انسانی این حوزه را تهدید می کند.

پرحاشیه ترین اتفاق هم،؛ پست های حاشیه ساز برخی سلبریتی ها در فضای مجازی بود که البته مربوط به یک هفته و زمان خاص نمی شود. آنها هروقت بخواهند درباره مسائلی که کوچک ترین تخصص درباره آن ندارند نظر می دهند؛ این اظهار نظر عده ای به اصطلاح هنرمند بعضا با اعتراض مردم همراه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 497

به "ترین های فرهنگی هنری هفته کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترین های فرهنگی هنری هفته کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید