بی غم: جانی برای بازیکنان ما نمی ماند که به اردوی تیم ملی بروند، مس سونگون یک مدیر فنی کاربلد به تایلند ببرد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، حمید بی غم، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان معتقد است بازیکنان این تیم در مسابقات لیگ برتر، دقایق زیادی بازی می نمایند و توانی برای حضور در اردوی تیم ملی ندارند.

بی غم: جانی برای بازیکنان ما نمی ماند که به اردوی تیم ملی بروند، مس سونگون یک مدیر فنی کاربلد به تایلند ببرد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

حمید بی غم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره رجحان 7 بر 5 تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مقابل شهرداری البرز گفت: حریف برای فوتسال بازی کردن به اصفهان آمده بود. این تیم به خوبی دفاع کرد و ضدحمله می زد. ما هم پنج مصدوم داریم و بازیکنان جوان در کنار چند بزرگسال در تیم بازی می نمایند. ما پس از هر گلی که می خوردیم، گل می زدیم و جبرانِ گل خورده در مواقعی سخت، حس خوبی داشت.

اخراج من یک سوءتفاهم بود

وی درباره اخراج خود از کنار زمین به دلیل اعتراض به داور توضیح داد: این اتفاق ناشی از یک سوءتفاهم بود. من با ناظر مسابقه صحبت کردم و به داوری ایراد نگرفتم. در قم پنالتی واضح ما را اعلام نکردند، اما کوشش می کنیم تا جای ممکن درباره داوری صحبت نکنیم. داوران برای ما قابل احترام هستند و این اتفاق یک سوءتفاهم بود.

عزتی با درد بازی می نماید

سرمربی گیتی پسند اصفهان با گلایه از غیبت چند بازیکن اصلی تیمش به دلیل مصدومیت گفت: پنج بازیکن ما مصدوم هستند و فیزیوتراپی می نمایند. شرایط سنگ سفیدی معین نیست و برمشوری و عالیقدر نیز در تمرینات حاضر نیستند. مرتضی عزتی دیگر بازیکن مصدوم ماست که با درد بازی می نماید.

در اصفهان تحت فشار هستیم و این به تیم سال جاری مربوط نمی گردد

بی غم راجع به صحبت هایش درباره فشار وارده به گیتی پسند از خارج از باشگاه به خبرنگاران گفت: متأسفانه در اصفهان تحت فشار هستیم و این تنها به من یا تیم سال جاری مربوط نمی گردد. مربی سال گذشته گیتی پسند و هر کسی که در این شهر بود نیز این فشارها را تحمل می کرد. ما به اصفهان آمده ایم تا جوانگرایی کنیم و ان شاءالله به نتایج خوبی دست یابیم. این به نفع مردم اصفهان است و امیدوارم آنها یاری نمایند به اهداف خود برسیم.

برای یاری به مردم اصفهان آمده ایم

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فشارهای یاد شده نسبت به هفته های گذشته کمتر شده است یا خیر، گفت: بله این فشارها خیلی کمتر شده است. بعضی از لیدرهای باشگاه که با بازیکنان دیگر در ارتباط بودند، این شرایط را ایجاد می کردند که حالا این ارتباط کم شده است. امیدوارم هر کسی از سلایق شخصی خود دور گردد و به فکر شهر اصفهان باشد. ما هم تنها برای یاری به مردم اصفهان آمده ایم.

جانی برای بازیکنان ما نمی ماند که به تیم ملی بروند

سرمربی گیتی پسند درمورد اردوی شهریور ماه تیم ملی و اینکه آیا حاضر است به این اردو، بازیکن بدهد یا خیر، توضیح داد: ما بازیکن نداریم که به تیم ملی بدهیم. پنج بازیکن ما مصدوم هستند و با تیم تمرین نمی نمایند. چهار بازیکن دیگر می مانند که آنها هم در هر مسابقه، 35 دقیقه بازی می نمایند. با توجه به فاصله کم زمانی بین بازی ها، دیگر جانی برای بازیکنان ما نمی ماند که به تیم ملی هم بروند. فکر نمی کنم بتوانیم در این اردو به تیم ملی بازیکن بدهیم.

احمدی چند سال پیش با همین شرایط مصدوم شد

بی غم با اشاره به مصدومیت چند سال پیش حمید احمدی و دوری او از میادین گفت: احمدی 38 دقیقه برابر سوهان محمدسیما بازی کرد و در دیدار قبل از آن هم 37 دقیقه به میدان رفت. او دیگر توانی ندارد که به تیم ملی برود. چند سال پیش هم همین اتفاق برای او پیش آمد که مصدوم شد.

دوست داریم به مربیان تیم ملی یاری کنیم

با مدیران باشگاه گیتی پسند صحبت کردیم تا از کمیته فوتسال بخواهند در این اردو، بازیکنی از ما به تیم ملی دعوت نگردد.، وی ضمن بیان این جمله گفت: اگر بازیکنان ما به میادین بازگردند، مسئله ای از این بابت نداریم و همه کوشش ما این است که به تیم ملی یاری کنیم. در این صورت راضی می شویم که بازیکنان ما به تیم ملی دعوت شوند. مربیان تیم ملی افراد اخلاق گرا هستند و دوست داریم به آنها یاری کنیم.

مس سونگون یک مدیرفنی کاربلد به تایلند ببرد

سرمربی گیتی پسند که با مس سونگون به قهرمانی آسیا دست یافت، در خصوص شرایط این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: قهرمانی مس برای تمام ایرانی ها خوشایند است و همه دوست داریم که این تیم نتیجه بگیرد. من این تیم را پایه ریزی کردم و به قهرمانی ایران و آسیا رساندم. دوست دارم مس سونگون سال جاری هم قهرمان آسیا گردد و مردم خونگرم آذربایجان راضی شوند، اما این تیم در شرایط آرمانی قرار ندارد و فکر می کنم این تیم باید به همراه خود، یک مدیر فنی کاربلد به تایلند ببرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 286

به "بی غم: جانی برای بازیکنان ما نمی ماند که به اردوی تیم ملی بروند، مس سونگون یک مدیر فنی کاربلد به تایلند ببرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی غم: جانی برای بازیکنان ما نمی ماند که به اردوی تیم ملی بروند، مس سونگون یک مدیر فنی کاربلد به تایلند ببرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید