میرشمسی: آینده تیم ملی فوتبال ساحلی روشن است، تیم را باید برای تورنمنت چین آماده کنیم

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از پیروزی شاگردانش مقابل تایلند گفت: علی رغم اینکه بازی کاملاً در دست ما بود، اما صرفاً به نیمی از آمادگی مدنظرمان رسیده ایم.

میرشمسی: آینده تیم ملی فوتبال ساحلی روشن است، تیم را باید برای تورنمنت چین آماده کنیم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدحسین میرشمسی در مورد پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی مقابل تایلند گفت: بازی خوبی را مقابل تایلند به نمایش گذاشتیم و به طور کلی در دیدار مقابل این تیم دو هدف را دنبال می کردیم. یکی اینکه به جوان ها میدان بدهیم، چراکه بازی های محبت آمیز فرصت خوبی است تا جوانان دعوت شده به تیم ملی را مورد سنجش قرار دهیم.

وی ادامه داد: هدف دوم ما آماده سازی تیم برای حضور در تورنمنت قاره ای آسیا در کشور چین است. به طورکلی به تاکتیک مورد نظرم نزدیک شده ایم، اما همچنان تا نهایی شدن آن فاصله داریم و با توجه به اینکه دو اردوی دیگر در پیش داریم، پس از آن می توانیم تصمیم گیری نهایی را انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تأکید کرد: برای حضور در این بازی آمادگی لازم را نداشتیم، اما خوشبختانه دپارتمان فوتبال ساحلی شرایط برگزاری این دیدار محبت آمیز را فراهم کرد. بدون شک بازیکنان و حتی تصمیم گیری های کادرفنی در بازی های تدارکاتی مورد ارزیابی صحیح قرار می گیرد و صرفاً برگزاری اردو نمی تواند به روند پیشرفت تیم یاری شایانی داشته باشد.

میرشمسی گفت: با اینکه بازی با تایلند کاملاً یکطرفه بود، اما تاکتیک تیم فقط 60 درصد از آن چیزی است که مدنظر ما قرار گرفته است. بدون شک راه سختی در پیش داریم، اما آینده روشنی را برای تیم متصور هستم. در بازی امروز مقابل تایلند توانستیم عیار بازیکنان به خصوص جوان ترها در نقاط مختلف زمین را بسنجیم و از تجربیات این بازی در آینده استفاده خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 624

به "میرشمسی: آینده تیم ملی فوتبال ساحلی روشن است، تیم را باید برای تورنمنت چین آماده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرشمسی: آینده تیم ملی فوتبال ساحلی روشن است، تیم را باید برای تورنمنت چین آماده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید