مس سونگون به دنبال تداوم یکه تازی، کوشش نایب قهرمان آسیا برای بازپس گیری صدر

به گزارش تور ایتالیا ارزان، در هفته ششم لیگ برتر فوتسال، مس سونگون در دیداری حساس مقابل پارسیان شهر قدس برای ادامه صدرنشینی کوشش می نماید.

مس سونگون به دنبال تداوم یکه تازی، کوشش نایب قهرمان آسیا برای بازپس گیری صدر

با هزینه تور مالزی 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، هفته ششم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 16:30 فردا (آدینه) با برگزاری یک مسابقه آغاز می گردد که طی آن تیم های آتلیه طهران قم و ملی حفاری ایران به مصاف هم می فرایند.

تا به امروز فرش آرای مشهد تنها پنج امتیاز از دست داده و با حضور 10 امتیازی در رده سوم جدول، عملکردی فراتر از انتظارات از خود نشان داده که با ادامه این فرایند، می تواند مدعی قهرمانی این فصل باشد. شهرداری ساوه و هیئت فوتبال قم هم بدون کسب پیروزی، شرایط خوبی در انتهای جدول ندارند. شهرداری که سال گذشته عملکرد خوبی به خصوص در نیم فصل دوم داشت، سال جاری درگیر مسائل داخلی خود بوده و به تازگی سرمربی خود را شناخته است. هیئت فوتبال هم با یک تساوی و چهار شکست، در انتهای جدول روزگار می گذراند.

در یکی از مهم ترین مسابقات این هفته، مس سونگون که با 12 امتیاز و یک بازی بیشتر از گیتی پسند در صدر جدول مسابقات جای دارد، میهمان پارسیان شهر قدس خواهد بود. مس پس از شکست هفته نخست مقابل تأسیسات دریایی، چهار پیروزی متوالی کسب کرد و هفته گذشته با شش تایی کردن آتلیه طهران، مقتدرانه صدرنشین جدول رده بندی شد. پارسیان هم از چهار ملاقات گذشته خود به چهار امتیاز رسیده و اکنون در رده یازدهم جدول واقع شده است. نماینده شهر قدس هم می تواند با کسب سه امتیاز این بازی خانگی، خود را تا میانه های جدول بالا بکشد.

تیم رده چهارمی تأسیسات دریایی هم مقابل شهفرایند ساری صف آرایی می نماید. این تیم هفته پیش به خاطر غیبت گیتی پسند در هفته پنجم مقابل خود استراحت کرد، اما همچنان بیشترین گل زده (17 گل) را با بازیکنان زهرداری چون جاوید و شمسایی در اختیار دارد. تأسیساتی ها این شانس را دارند که با پیروزی مقابل شهفرایند و توقف سایر صدرنشینان در این هفته، راه خود را برای بازگشت به صدر جدول، باز کند.

گیتی پسند هم در آخرین مسابقه این هفته در خانه آذرخش به میدان می رود. تیم اصفهانی به تازگی از جام باشگاه های آسیا با عنوان نایب قهرمانی بازگشته است و باید ببینیم آیا خستگی رقابت های آسیایی و یا شکست در فینال مقابل چونبوری تایلند، روی بازیکنان گیتی پسند در چند هفته پیش رو تأثیر منفی می گذارد یا خیر. مدافع عنوان قهرمانى لیگ برتر با یک بازی کمتر و 10 امتیاز، در رتبه دوم جدول جای دارد.

همچنین اردوی تیم ملی فوتسال از روز 14 مرداد آغاز می گردد و بازیکنان دعوت شده باید پس از بازی های خود در لیگ برتر، راهی این اردو شوند.

برنامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتسال به توضیح زیر است:

آدینه - 13 مرداد 96

آتلیه طهران قم - ملی حفاری ایران، ساعت 16:30

فرش آرای مشهد - لبنیات ارژن شیراز، ساعت 18

تأسیسات دریایی - شهفرایند ساری، ساعت 18

پارسیان شهر قدس - مس سونگون، ساعت 18

مقاومت قرچک - هیئت فوتبال قم، ساعت 18

شهرداری ساوه - مقاومت البرز، ساعت 18

شنبه - 14 مرداد 96

آذرخش بندر عباس - گیتی پسند اصفهان، ساعت 18

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 787

به "مس سونگون به دنبال تداوم یکه تازی، کوشش نایب قهرمان آسیا برای بازپس گیری صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس سونگون به دنبال تداوم یکه تازی، کوشش نایب قهرمان آسیا برای بازپس گیری صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید