بهترین برند مبل ایرانی چیست؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مقدمه ای بر بهترین برند مبل ایرانی

· بهترین رنگ برای مبل راحتی در سال 2021 چیست؟

بهترین برند مبل ایرانی چیست؟

· با نحوۀ چیدمان مبل و میزنهارخوری در پذیرایی آشنا شوید.

· چیدما مبل و میز ناهارخوری در پذیرایی مستطیل شکل

· چیدمان مبل و میزناهارخوری در پذیرایی مربع شکل

· چیدمان مبل و میزناهارخوری استیل

· چیدمان مبل و میزناهارخوری راحتی

· مهمترین ویژگیهای سرویس خواب مدرن و با کیفیت

· سخن آخر

مقدمه ای بر بهترین برند مبل ایرانی

شاید در گذشته مبلمان یک وسیلۀ لوکس و تجملی به حساب می آمد اما امروزه مبلمان یکی از وسایل ضروری هر خانه یا محل کاراست. در اینجا هدف ما اینست که با معرفی محصولات خود و آشنا کردن شما با نحوۀ خرید و چیدمان مبلمان و ناهارخوری به زیبایی و شکوه خانۀ شما بیفزاییم. ما به شما کمک می کنیم بهترین مارک مبل ایرانی را انتخاب کنید. برای اینکه مبلمانی با کیفیت و شیک داشته باشی به اطلاعات و دقت کافی نیاز دارید.

در زمان خرید، معمولا این سوالات در فکر نقش می بندد:

-بهترین مارک مبل ایرانی چیست؟

-بهترین برند مبل راحتی ایرانی کدام است؟

-بهترین برند مبل کلاسیک ایرانی چیست؟

مبلیران با بیش از نیم قرن تجربه تولید و خدمات پس از فروش به پرسش های شما پاسخ می دهد.

چرا معتقدیم مبلیران بهترین مارک مبل ایرانی است؟ زیرا :

-محصولات مبلیران از چوب ساخته شده و دارای استحکام فوق العاده ای است.

-مبلیران خدمات مادام العمربه مشتریان ارائه می دهد.

-مبلیران پارچه های با کیفیت و متنوع محصولات خود را تضمین می کند.

-وجدان کاری و مسئولیت پذیری را اساس کار می داند.

-متخصصین و طراحان دکوراسیون داخلی برای مشاوره به مشتریان محترم کمک می کنند.

-چندین شعبه در تهران آماده خدمت به شما عزیزان هستند.

-با انتخاب مبلیران رضایت واقعی از یک خرید عالی را تجربه می کنید.

با محصولات مبلیران بیشتر آشنا شوید:

· مبلمان راحتی و کلاسیک

· سرویس خواب

· میز ناهارخوری

· میز جلومبلی

نکته قابل توجه این است که مبلیران درکنار محصولات با کیفیت خود از اکسسوری های متنوعی چون، آباژور، ساعت، شمعدان و... برخورداراست. شما می توانید با استفاده از این لوازم در کنار مبلمان خود فضایی شیک ومتفاوت به خانه تان بدهید.

در ادامه می خواهیم به سوالات احتمالی شما پاسخ دهیم.

بهترین ترکیب رنگ برای مبل راحتی در سال 2021 چیست؟

نحوه چیدن مبل و میز ناهارخوری در پذیرایی چگونه است؟

مهمترین ویژگی های سرویس خواب مدرن و باکیفیت چیست؟

بهترین ترکیب رنگ برای مبل راحتی در سال 2021 چیست؟

یکی دیگر از مواردی که در خرید مبلمان باید دقت کنیم انتخاب رنگ مبلمان است. می توان با انتخاب دو رنگ ترکیب زیبایی به وجود آورد. هرچند رنگ سال در 2021 ترکیب طوسی و زرد معرفی گشت، اما بسکمک از افراد ترجیح می دهند انتخاب رنگ مبل راحتی با سلیقه و دکوراسیون محل زندگی شان همخوانی داشته باشد. رنگ مبلمان راحتی که با دکوراسیون خانه هماهنگ باشد فضایی دلنشین و خاص به خانه می بخشد.

مبلیران با تنوع محصولات خود دست شما را برای انتخاب بهترین رنگ مبل راحتی باز می گذارد.

در ادامه شما را با چند رنگ مبل راحتی شیک و مجذوب کننده آشنا می کنیم.

مبل راحتی سبزرنگ

رنگ سبز در دسته رنگ های سرد قرار گرفته است. سبز رنگ آرامش است و از پرکاربرد ترین رنگ ها در طراحی و دکوراسیون است. با انتخاب مبل راحتی سبز تنش را از خود دورکرده و برای کسب آرامش درونی آماده می شوید.

مبل راحتی طوسی رنگ

طوسی در دسته رنگ های خنثی قرار گرفته است و درمیان رنگ های خنثی سازگاری و هماهنگی بیشتری با محیط پیرامون خود پیدا می کند. در طراحی دکوراسیون از این رنگ زیاد استفاده می شود. طوسی نشانه دوستی، تعادل و آرامش است. این رنگ سکوت و امنیت را به افراد القا می کند.

مبل راحتی نسکافه ای رنگ

رنگ نسکافه ای در دسته رنگ های گرم قرار گرفته است. این رنگ که یکی از طیف های رنگ قهوه ای است نماد امنیت، اعتماد و کیفیت است. رنگ قهوه ای هم در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار استفاده می شود و با بسکمک از رنگ ها ترکیب شده وبه فضا انرژی می بخشند.

برای آشنایی بیشتر با تاثیر رنگ ها با ما همراه شوید:

رنگ زرد، رنگ روشنی و شادی است و باعث افزایش تمرکزمی شود. علاقمندان به رنگ زرد همواره در تلاش، تکاپو وعاشق پیشرفت هستند.

رنگ آبی القا کننده امنیت است. آبی باعث ایجاد صلح، اعتماد و بهره وری می شود.

رنگ بنفش، نماد دانایی و احترام است. این رنگ باعث ایجاد حس خلاقیت درفرد می شود.

رنگ سفید نشان دهنده پاکی است. افرادی که به رنگ سفید علاقمند هستند دارای خلاقیت و به فکر صلح و آرامش اند.

حالا که رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و مبلمان تازه را به خانه آورده اید لازم است؛ باید به نحوه چیدمان آن ها فکر کنید.

با نحوه چیدن مبل و میز ناهارخوری در پذیرایی بیشتر آشنا شوید

چیدمان مبل و میز ناهارخوری در پذیرایی مستطیل شکل

پذیرایی مستطیل شکل برای چیدمان دست ما را بازتر می گذارد. چیدمان متقارن یکی از بهترین روش ها است. مخصوصا وقتی که مبلمان و میز ناهارخوری سِت باشند چیدمان آن ها در سالن پذیرایی نمایی شیک به محیط می دهد.

برای چیدمان سالن پذیرایی را به دو بخش تقسیم کرده و یک طرف مبلمان و طرف دیگر ناهارخوری را قرار دهید. می توان با استفاده از دو فرش این دو قسمت را ازهم جدا کرد و کاناپه را پشت میز ناهارخوری قرار داد. در طراحی مدرن با استفاده از قفسه های چوبی این دو فضا را از هم جدا می کنند.

چیدمان مبل و میز ناهارخوری در پذیرایی مربع شکل

در پذیرایی مربع شکل انتخاب ها کمی محدوتر می شود.اما می توان با انتخاب مبلمانی که مناسب سالن مربع شکل و کوچک است فضایی خیره کننده به وجود آورد. بهترین گزینه برای پذیرایی مربع شکل مبلمان به شکل اِل است. استفاده از رنگ های روشن و سِت و یکدست برای این فضا مناسب است. همچنین به نورپردازی محیط باید دقت کرد. یک میز ناهارخوری کوچک می توان درنقطه مقابل مبلمان قرار داد.

چیدمان مبل و میزناهارخوری استیل

اگر سالن پذیرایی شما بزرگ است، مبلمان استیل یا سلطنتی گزینه مناسبی برای شماست. در این فضا دست تان برای چیدمان و به کار بردن انواع خلاقیت باز است. شما می توانید در قالب های اِل، مربعی، قرینه و نیم دایره مبلمان را بچینید. برای مبل نُه نفره استیل، چیدمان مربعی مناسب است. یک فرش بزرگ پهن کنید و در قسمت بالایی آن کاناپه سه نفره را قرار دهید و دقیقا رو به روی آن کاناپه دو نفره را بگذارید و بین آنه ا را با صندلی های تک نفره پرکنید و میزهای عسلی را بین صندلی های مهمان و مبل تک نفره بگذارید. میز ناهارخوری استیل را درقسمتی قرار دهید که نور کافی وجود داشته باشد و نقطۀ کانونی و قابل توجه در سالن باشد.

نکته ای که در چیدمان مبل سلطنتی در پذیرایی اهمیت ویژه ای دارد اندازه فرش است. فرش باید فضای مبل ها را تا جایی که چند سانتی مترازآن از پایه های جلویی مبل رد شود و پوشش دهد. به طوری که پاهای افراد وقتی روی مبل می نشینند روی فرش قرار گیرد.

چیدمان مبل و ناهارخوری راحتی

بهترین چیدمان برای مبلمان راحتی جداسازی فضای نشیمن از ناهارخوری است. می توان میز ناهارخوری را پشت مبلمان قرارداد و با یک پارتیشن دو فضای متفاوت به وجود آورد و با نورپردازی رویایی محیطی آرام و دنج در دو فضا به وجود آورد.

حالا که با انتخاب مبلمان مناسب فضایی شیک و مجذوب کننده به سالن پذیرایی داده ایم با انتخاب سرویس خواب مدرن و با کیفیت شکوه و آرامش خانه را کامل می کنیم.

مهمترین ویژگی های سرویس خواب مدرن و با کیفیت چیست؟

اتاق خواب محلی برای آرامش و آسایش است. به همان اندازه که برای خرید مبلمان باکیفیت دقت می کنیم لازم است برای انتخاب سرویس خواب با کیفیت هم وقت بگذاریم.

نوع متریالی که درساخت سرویس خواب استفاده می شود مهم است. چوب رایج ترین، پرطرفدارترین و بادوام ترین گزینه برای انتخاب یک سرویس خواب مدرن و باکیفیت است. چوب متریالی گرم و پر احساس است و به دلیل استحکام بالا با گذشت سال ها باز هم ظاهری لوکس و زیبا به اتاق خواب تان می بخشد. مبلیران با طرح ها و رنگ های متنوع طبق سلیقه مشتری سرویس خواب مدرن و شیک ارائه می دهد.

سرویس خواب های مدرن و با کیفیت مبلیران شامل، تخت، دراور، میزآرایش و... است. وقتی همه وسایل را در کنار هم دراتاق خواب تان داشته باشید، فضایی مجذوب کننده و خاص خواهید داشت. شما با خرید سرویس خواب مدرن و باکیفیت مبلیران که مناسب با فضا و سلیقه تان است، لذت و رضایت یک خرید هوشمندانه را تجربه می کنید.

سخن آخر

ما در این مقاله شما را با بهترین برند مبل ایرانی، بهترین رنگ برای مبل راحتی، نحوۀ چیدمان مبلمان و ناهارخوری و ویژگیهای سرویس خواب مدرن و باکیفیت آشنا کردیم. انتخاب مبلمان و دکوراسیون خانۀ شما نشانۀ خلق وخو و شخصیت شماست. هر چه اطلاعات دقیق تری در این زمینه داشته باشید، لذت بیشتری از خرید خود خواهید بُرد وخانه یا محل کار شما تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطب خواهد داشت.

نظر خود را در کامنت بنویسید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1935

به "بهترین برند مبل ایرانی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین برند مبل ایرانی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید