برای خرید یک واحد مسکونی در تهران چند سال باید پس انداز کرد؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، عضو کمیسیون مالی مجلس با بیان اینکه در شاخص سرانه مسکن و مالکیت شرایط کشور بدتر شده است گفت: برای خرید واحد 75 متری، دهک سوم درآمدی باید 63 سال پس انداز کند.

برای خرید یک واحد مسکونی در تهران چند سال باید پس انداز کرد؟

جهت دریافت خدمات آلاچیق پارچه ای با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، سید احسان خاندوی با بیان این که 40 سال قبل به طور متوسط هر دو خانوار ایرانی در یک واحد ملکی سکونت داشتند، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از خانوارها واحد ملکی در کشور وجود دارد.

  • تازه ترین قیمت آپارتمان در تهران | 30 ساله در کامرانیه متری 90 میلیون تومان

وی اضافه نمود: این در حالی است که شاخص مالکیت در کشور کاهش یافته و بر تعداد مستأجران اضافه نموده شده است. در بعد شاخص سرانه مسکن نیز به ازای هر فرد شرایط بدتر شده است.

وی بیان نمود: در شاخص قدرت خرید مردم نیز شرایط بدتر شده، امروز دهک سوم درآمدی برای خرید یک واحد مسکونی 75 متر مربعی در تهران باید 63 سال پس انداز کند.

عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت: دهک درآمدی یک نیز بیش از 100 سال زمان احتیاج است که با حداقل دستمزد بتوانند در تهران یک خانه 75 متری را خریداری نمایند.

  • جدیدترین قیمت آپارتمان در پایتخت | قیطریه متری 64 میلیون تومان
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1297

به "برای خرید یک واحد مسکونی در تهران چند سال باید پس انداز کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای خرید یک واحد مسکونی در تهران چند سال باید پس انداز کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید