بازار عطر با حضور شرکت های دانش بنیان توسعه می یابد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، شرکت های دانش بنیان ایرانی با سفر به کشور فرانسه ضمن آشنایی با زنجیره ارزش عطر و رایحه این کشور، به دنبال توسعه بازار تولیدات خود در این کشور بودند.

بازار عطر با حضور شرکت های دانش بنیان توسعه می یابد

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جمعی از برترین شرکت های بخش گیاهان دارویی و معطر ایران با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با سفر به کشور فرانسه از معروف ترین شرکت های خصوصی فعال فرانسوی، مراکز علمی و آموزشی مرتبط و همچنین سندیکا و قطب رقابتی عطر، رایحه و آرایشی و بهداشتی این کشور (در جنوب و مرکز فرانسه) بازدید کردند.

از نتایج این سفر، می توان به برگزاری نشست های تجاری رودررو میان طرف های ایرانی و همتایان فرانسوی اشاره نمود که این نشست ها زمینه های همکاری بین طرفین را بالا می برد.

این سفر با هدف آشنایی با زنجیره ارزش عطر و رایحه کشور فرانسه، گسترش همکاری های مالی و فنی با این کشور، توسعه بازار و صادرات برای شرکت های ایرانی و همچنین رفع کردن احتیاج شرکت های ایرانی در این بخش انجام شد.

در این رویداد علاوه بر شرکت های مطرح ایران در حوزه گیاهان دارویی و معطر، 5 شرکت دانش بنیان، یک شرکت خلاق و دو شرکت فناور هم حضور داشتند. در مجموع ده شرکت در این رویداد مشارکت داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1019

به "بازار عطر با حضور شرکت های دانش بنیان توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار عطر با حضور شرکت های دانش بنیان توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید