بارسلونا اسپانیا برنامه ای برای جذب بوفون ندارد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، یک منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا به خبری که اخیراً درباره تمایل آبی و اناری ها برای جذب سنگربان پیشین یوونتوس منتشر شده است واکنش نشان داد.

بارسلونا اسپانیا برنامه ای برای جذب بوفون ندارد

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بارسلونا هیچ برنامه ای برای جذب جان لوئیجی بوفون در پنجره جابجایی تابستان سال جاری ندارد.

پس از قطعی شدن جدایی بوفون از پاری سن ژرمن، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه او میخواهد یک فصل دیگر هم بازی کند و محتمل است که او به عنوان سنگربان ذخیره به باشگاه بارسلونا برود.

اکنون اما نشریه موندودپورتیوو با رد این خبر، به نقل از یکی از مسئولان باشگاه بارسلونا نوشته است که این باشگاه هیچ تصمیمی برای جذب بوفون 41 ساله ندارد.

خبر تمایل بارسلونا به جذب بوفون را اولین بار دو خبرنگار ایتالیایی که یکی از آنها برای شبکه اسکای ایتالیا فعالیت می نماید، منتشر کردند اما یک منبع در باشگاه بارسلونا این خبر را کاملاً بی اساس دانسته و تأکید نموده که هیچ تماسی میان طرفین صورت نگرفته است.

آخرین اخبار درباره آینده بوفون حاکی از آن است که او در شرف بازگشت به تیم فوتبال پارما واقع شده است، جایی که در فاصله سال های 1995 تا 2001 بازی می کرد.

با توجه به ابراز تمایل یاسپر سیلسن، دروازه بان ذخیره هلندی بارسلونا برای جدایی از این تیم، ارنستو والورده، سرمربی آبی و اناری ها به دنبال یک دروازه بان ذخیره جدید است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 264

به "بارسلونا اسپانیا برنامه ای برای جذب بوفون ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا اسپانیا برنامه ای برای جذب بوفون ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید