باد و باران در تهران از روز یکشنبه

به گزارش تور ایتالیا ارزان، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان مرکز طی سه روز آینده صاف خواهد بود و در نواحی پرتردد مشاهده غبار محلی دور از انتظار نیست. بعلاوه از یکشنبه(30 آبان ماه) با ورود سامانه بارشی، بارش پراکنده باران شروع خواهد شد.

باد و باران در تهران از روز یکشنبه

به گزارش ایسنا بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده شرایط جوی استان تهران با پایداری و سکون نسبی جو، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد، همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

از بعد از ظهر یکشنبه (30 آبان ماه) با نفوذ تدریجی سامانه بارشی، به تدریج افزایش ابر و از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه در برخی ساعات بارش باران و وزش باد و در بخش های شمالی بارش باران و برف پیش بینی می گردد و در روز سه شنبه(دوم آذر ماه) در پاره ای از نقاط با وزش باد شدید همراه می باشد.

بعلاوه طی 5 روز آینده فرایند تدریجی افزایش دما مورد انتظار می باشد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه پردیس با بیشینه دمای 4 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده است.

آسمان تهران فردا (29 آبان ماه) صاف و غبارآلود با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (30 آبان) صاف و غبارآلود و تا قسمتی ابری با حداقل دمای پنج و حداکثر دمای 15 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2084

به "باد و باران در تهران از روز یکشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باد و باران در تهران از روز یکشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید