ایرپادز پرو 2 ممکن است با همان طراحی نسل قبل عرضه گردد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، بر اساس جدیدترین تصاویر منتشر شده از وب سایت MacRumors، ایرپادز پرو 2 اپل برخلاف شایعاتی که به پایه های کوتاه یا بدون پایه این هدفون بی سیم اشاره می نمایند، ممکن است با طراحی نسل قبلی خود در اختیار کاربران قرار بگیرد.

ایرپادز پرو 2 ممکن است با همان طراحی نسل قبل عرضه گردد

سال گذشته وب سایت MacRumors تصاویری را به اشتراک گذاشت که ظاهراً نسل دوم ایرپادز پرو در حالی که تغییرات اندکی در آن انجام شده بود، را نشان می داد. اکنون تصاویر مقایسه ای سه بعدی که بر اساس تصاویر سال گذشته این وب سایت به وسیله طراح مشهور گرافیک یعنی Ian Zelbo منتشر شده، شواهد بیشتری را ارائه می نماید که نشان می دهد ایرپادز پرو 2 طراحی به اصطلاح بدون پایه نخواهد داشت.

تصاویر سال گذشته این محصول حاکی از آن است که ایرپادز پرو 2 از حسگرهای مادون قرمز جهت تشخیص قرار گرفتن ایرپادزها در گوش کاربران بهره نمی برند. اما تازهترین تصاویر سه بعدی منتشر شده MacRumors، گویای این قضیه است که نسل دوم ایرپادز پرو مجهز به حسگرهای تشخیص پوست کاربران خواهد بود. باید خاطر نشان کنیم که سنسورهای تشخیص پوست اپل در ایرپادهای نسل سوم معرفی شدند و روشی دقیق تر برای تشخیص اینکه آیا هدفون ها واقعاً در گوش کاربر هستند نه در جیب یا روی میز، ارائه می نمایند. اساس کار این سنسورها، رطوبت پوست انسان هاست و همین عامل تضمین می نماید که سطوح دیگر را با پوست انسان اشتباه نمی گیرد.

به جای سنسورهای تشخیص پوست، ایرپادز پرو فعلی از حسگرهای نوری دوگانه استفاده می نماید تا بفهمد که آیا این هدفون ها در گوش کاربران قرار دارند یا نه. در حالی که هر دو نوع سنسورهای نوری و تشخیص پوست عملکرد یکسانی را به کاربران ارائه می نمایند، اما حسگرهای نوری توان تشخیص سطوحی مانند پوست انسان را ندارند. بنابراین این احتمال وجود دارد که با قرار دادن آن ها در جیب یا روی یک سطح به اشتباه روشن شوند. به همین علت است که اپل برای تجربه کاربری پیشرفته تر به سنسورهای تشخیص پوست روی آورده و برای بهره مندی از این قابلیت تنها احتیاج به اضافه کردن یک سنسور مرکزی بزرگ تر به هر هدفون دارد.

اگرچه شایعات تازه به طراحی بدون تغییر نسل دوم ایرپادز پرو اپل اشاره می نمایند، اما همچنان بسیاری از تحلیلگران معتقدند که این محصول با طراحی تازهی روانه بازار خواهد شد. به عنوان مثال تحلیلگر مشهور اپل یعنی مینگ چی کو اخیراً اعلام نموده که ایرپادز پرو 2 از طراحی پایه های کوتاه بیرون زده بهره می برد که شباهت زیادی با هدفون Beats Fit Pro خواهد داشت. گفته می گردد اپل بدنه گردتری برای این محصول تست نموده که بخش بزرگ تری را گوش را پوشش می دهد. اما به نظر می رسد تعبیه سخت افزار این گجت در چنین بدنه ای کار چندان راحتی نیست و به همین دلیل احتمالا اپل چنین طرحی را کنار گذاشته است.

آقای کو در توییتر خود خبرهای تازهی را در خصوص نسل دوم ایرپادز پرو منتشر کرد. او انتظار دارد که فراوری انبوه ایرپادز پرو 2 اپل در نیمه دوم امسال شروع گردد. وی بعلاوه خاطر نشان می نماید که این محصول قرار است امسال در ویتنام فراوری گردد تا بدین ترتیب از وابستگی این شرکت به چین هم کاسته گردد. در رابطه با این موضوع وال استریت ژورنال پیش تر گزارشی را منتشر کرد مبنی بر اینکه اپل میخواهد خطوط فراوری بیشتری را در خارج از چین احداث کند. هندوستان و ویتنام از جمله کشورهای انتخابی اپل هستند که بسیاری از شرکت ها از جمله سامسونگ هم یک سری خطوط فراوری در آن جا دارند.

این تحلیلگر بعلاوه در خصوص قابلیت های ایرپادز پرو 2 اعلام نمود که از نظر او این ایربادز تازه با پورت شارژ لایتنینگ در اختیار کاربران قرار می گیرد و تغییر به پورت USB-C حداقل شامل محصولات امسال غول فناوری آمریکایی نخواهد شد. بعلاوه به گفته آقای کو، نسل دوم ایرپادز پرو ضمن پشتیبانی از محتوای صوتی Lossless یک کیس شارژ صدادار خواهد داشت که می تواند به منظور راحتی کاربران در پیدا کردن آن، از خود صدای هشدار پخش کند. به نظر می رسد که این کیس شارژ پخش نماینده صدا با اپلیکیشن Find My هم همگام گردد.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2276

به "ایرپادز پرو 2 ممکن است با همان طراحی نسل قبل عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادز پرو 2 ممکن است با همان طراحی نسل قبل عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید