اولین اظهارات ژاوی پس از قبول راهنمایی بارسلونا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، سرمربی تازه تیم فوتبال بارسلونا پس از انتصابش به این سمت برای اولین بار به عنوان با رسانه ها صحبت کرد.

اولین اظهارات ژاوی پس از قبول راهنمایی بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس خاتمه به صورت رسمی به عنوان سرمربی نو بارسلونا معرفی گشت. او امروز (شنبه) در فرودگاه دوحه قبل از بازگشت به کشورش برای قبول راهنمایی تیمی که تا 5 سال پیش در آن توپ می زد، گفت و گویی کوتاه با خبرنگاران داشت و به آنها درباره مأموریت نوش پس از راهنمایی السد قطر گرفت: این بزرگترین چالشی است که در تمام حرفه ام پذیرفته ام. بسیار خوشحالم که دارم به خانه به بارسلونا برمی گردم. این یک چالش بزرگ است.

ژاوی افزود: از بارسلونا به خاطر این که این فرصت را به من داده است بسیار تشکر می کنم. آنها (نمایندگان باشگاه) به دوحه آمدند. مراحل فسخ قرارداد من با باشگاه السد انجام شد. در قرارداد ما بندی برای فسخ وجود داشت و مطابق آن هر دو طرف به وظایف شان عمل کردند. من از باشگاه بسیار قدردانی می کنم.

کاپیتان سابق بارسلونا تأکید کرد: اولین کاری که باید انجام دهم صحبت با بازیکنان است. باید برنامه هایم را برای آنها شرح دهم و اینکه باید سختکوش باشند. باید تیم را بسازیم و با آن کار کنیم. باید با انگیزه ای زیاد کوشش کنیم که به اوضاع و احوال تیم سروسامان بدهیم.

ژاوی در خاتمه از سرمربی موقت بارسلونا سرخی بارخوان که پس از اخراج رونالد کومان راهنمایی تیم را برعهده داشت است هم گفت: در باشگاه همه کوشش کردند که این اتفاق رخ دهد. تمرین دادن تیمی که تعداد زیادی از دوستانم در آن حضور دارند یک امتیاز است. من می دانم آنها چگونه تمرین می نمایند و چه بازیکنانی هستند. به همین علت کار در این تیم یک نکته است.

طبق چیزی که پیش از این باشگاه بارسلونا اعلام نموده است، سرخی بارخوان در این هفته نیز راهنمایی آبی و اناری ها را برعهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2076

به "اولین اظهارات ژاوی پس از قبول راهنمایی بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اظهارات ژاوی پس از قبول راهنمایی بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید