انیمیشن گل و زنبور فراوری می گردد، ایده ای برای تعامل با دنیا

به گزارش تور ایتالیا ارزان، امیرمسعود علمداری که کارگردانی انیمیشن گل و زنبور را در دست کارگردانی دارد در مصاحبه با خبرنگاران درباره این تجربه گفت: این اثر با مخاطب جهانی و برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی در مدت زمان 7 دقیقه در چهار اپیزود ساخته می گردد و نگاهی به یک اتفاق ساده دارد.

انیمیشن گل و زنبور فراوری می گردد، ایده ای برای تعامل با دنیا

وی ادامه داد: فیلمنامه ای به قلم فاطمه داوودی از همکارانم به دستم رسید و نظرم را جلب کرد و تصمیم گرفتم تا آن را کارگردانی کنم.

علمداری با اشاره به اینکه موضوع اثر به یک اتفاق ساده اشاره دارد، شرح داد: یک اتفاق توسط یک نقاش دیده می گردد و سپس ماجراهایی در خیال او جان می گیرد. در هر اپیزود ماجرایی واقعی از دیدگاه های مختلف و مکتب های ادبی- هنری تعبیر می گردد و قرار دریافت تعابیر مختلف در کنار هم، ضمن نشان دادن نگاه های مختلف یا واگرایی های فرهنگی دنیا، به همگرایی فرهنگی نیز اشاره دارد.

این نویسنده فیلمنامه گفت: امیدوارم در شرایط فعلی که کشور ما احتیاج به تعامل فرهنگی با سایر کشورها دارد، طرح این دیدگاه جذاب و قابل تامل باشد.

وی اضافه کرد: مراحل پیش فراوری این اثر تمام شده و هم اکنون در مرحله فراوری واقع شده است و طبق زمان بندی مقرر ساخت این اثر طی سال جاری به سرانجام خواهد رسید.

علمداری در سرانجام گفت: در فراوری گل و زنبور از طراحی هایی به سبک های اکسپرسیونیسم، رمانتیسم و مینیاتور استفاده شده و تکنیک های مختلفی از جمله دوبعدی، سه بعدی، زنده و تلفیقی به کار رفته است. این اثر با شیوه انیمیشن کاغذی (پیپر) کاملا سنتی و با نقاشی هایی اثر دست هنرمندان فراوری می گردد.

فاطمه داوودی، مانی وطن دوست، علیرضا قنبری، ایمان خانچی، نوروز عباسی، راحله قاسمی نسب، از جمله هنرمندانی هستند که تاکنون در این اثر همکاری داشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 152

به "انیمیشن گل و زنبور فراوری می گردد، ایده ای برای تعامل با دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن گل و زنبور فراوری می گردد، ایده ای برای تعامل با دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید