اعزام زائران اندونزی به حج از جهت ایران

به گزارش تور ایتالیا ارزان، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میرا ث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با سفیر اندونزی گفت: ما آمادگی داریم که حجاج اندونزی از راستا ایران به حج بروند زیرا شهر هایی مثل شیراز ظرفیت خوبی به عنوان یک مقصد میانی برای پذیرایی از حجاج را دارند.

اعزام زائران اندونزی به حج از جهت ایران

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی اصغر مونسان در این دیدار با بیان اینکه روابط خوب دو کشور ایران و اندونزی از قدیم وجود داشته است، گفت: امیدوارم بتوانیم کارهای مشترک جدید به ویژه در حوزه گردشگری انجام دهیم. البته باید روی معرفی کردن دو کشور و اجرایی کردن ایده ها وتوافق ها تمرکز کنیم.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندی دو کشور و دو ملت به هم بالاست اضافه کرد: با توجه به جمعیت و پتانسیل های موجود در ایران و اندونزی، و جاذبه های تاریخی، طبیعی و... ایران حجم گردشگری که بین دو کشور مبادله می گردد کم است و باید با اقدامات و برنامه های مشترک این میزان را افزایش داد.

معاون رئیس جمهوری توضیح داد: مهم این است که از یک نقطه آغاز کنیم. باید ابتدا کمیته های فنی گردشگری بین دو کشور فعال گردد. هچنین باید برنامه های فرهنگی متنوعی را برای معرفی دو کشور تدارک ببینیم، برگزاری شب ها و هفته های فرهنگی اندونزی در ایران و شب ها و هفته های فرهنگی ایران در اندونزی می تواند یکی از این برنامه ها باشد.

مونسان مطرح نمود: موضوع سومی که باید در دستور کار قرار گیرد و به آن توجه گردد بحث حجاج است. ما آمادگی داریم که حجاج اندونزی از جهت ایران به حج بروند. شهر هایی مثل شیراز ظرفیت خوبی به عنوان یک مقصد میانی برای پذیرایی از حجاج را دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 521

به "اعزام زائران اندونزی به حج از جهت ایران" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعزام زائران اندونزی به حج از جهت ایران" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام زائران اندونزی به حج از جهت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید