اتحادیه اروپا از خصومت و کارشکنی در قبال انگلیس دست بردارد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، به گزارش خبرنگاران، دیوید فراست مذاکره کننده ارشد انگلیس با اتحادیه اروپا، در یادداشتی در روزنامه دیلی تلگراف عنوان داشت که اتحادیه اروپا باید دست از خصومت بردارد و مناسبات محبت آمیز اش با بریتانیا به عنوان همتای مقتدر خود را بهبود بخشد.

اتحادیه اروپا از خصومت و کارشکنی در قبال انگلیس دست بردارد

با ما سفر کنید و با تور اروپا نوروز از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

فراست در این یادداشت بار دیگر از تصمیم یک جانبه انگلیس در زمینه کنترل تجارت مواد غذایی بین انگلستان و ایرلند شمالی حمایت کرد و وعده داد که تمام قد پای دفاع از منافع کشورش بایستد.

مجلس اروپا روز 14 اسفند در اعتراض به اقدام اخیر دولت انگلیس، از معین تاریخ رای گیری برای تصویب معامله تجاری اتحادیه اروپا و بریتانیا خودداری کرد.

مقامات اروپایی، لندن را به نقض شرایط و ضوابط توافق برگزیت متهم نموده و گفته اند به وسیله اقدامات قانونی به بریتانیا پاسخ خواهند داد.

فراست در یادداشت اخیرش تاکید نموده است که اتحادیه اروپا باید از تهدید به کارشکنی و اخلال در توافق دست بردارد تا دو طرف بتوانند همچنان در جهت حل اختلاف نظرها گام بردارند.

انگلیس به تازگی مهلت کنترل واردات محصولات غذایی به ایرلند شمالی را تا خاتمه سپتامبر 2021 تمدید کرد. این در حالی است که بر اساس توافق برگزیت هر تصمیمی در این زمینه باید با موافقت اتحادیه اروپا اتخاذ گردد.

توافق خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در خاتمه سال گذشته میلادی اجرایی شد، اما مناقشه های مالی میان بریتانیا و اتحادیه در خاتمه سال 2020 باعث شد که صادرات انگلیس به این اتحادیه به شدت افت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1706

به "اتحادیه اروپا از خصومت و کارشکنی در قبال انگلیس دست بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا از خصومت و کارشکنی در قبال انگلیس دست بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید