آنچه از تماشای محمد رسول الله دریافت کردیم تعجب و شگفت زدگی از اسلام بود

به گزارش تور ایتالیا ارزان، مهدی پاکدل بازیگر سینما همراه با تیم فراوری فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) به مونترال کانادا رفته است. او از استقبال بى سابقه منتقدین و مهمانان جشنواره از این فیلم اطلاع داد.

آنچه از تماشای محمد رسول الله دریافت کردیم تعجب و شگفت زدگی از اسلام بود

به گزارش خبرنگاران، مهدی پاکدل در فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) نقش ابوطالب عموی پیغامبر(ص) را بازی می نماید. او هم اکنون همراه با تیم فراوری فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) به جشنواره مونترال کانادا رفته است. آنچه می خوانید گزارش مهدی پاکدل از اولین نمایش فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) است.

سى و نهمین دوره جشنواره فیلم مونترال کانادا شب گذشته با نمایش فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) اثر مجید مجیدى، به عنوان فیلم افتتاحیه،کار خود را رسماً شروع کرد.

نمایش این فیلم مورد استقبال بى سابقه منتقدین، مهمانان و علاقه مندان جشنواره نهاده شد.

فیلم افتتاحیه این دوره جشنواره مونترال با ظرفیت کامل سالن و سپس تحسین حاضرین روبه رو شد.

کارگردان و بازیگران این فیلم در حالى روى فرش قرمز جشنواره نهاده شدند که تعداد اندکى از مخالفین نمایش این فیلم نزدیک محل برگزارى مراسم تجمعى برپا نموده بودند، اما شدت استقبال و رضایتمندى از فیلم به حدى بود که این افراد که شعارهایى علیه مسئولان جمهورى اسلامى سر می دادند، با سرافکندگى متفرق شدند.

پیش از نمایش فیلم، سرژیک لوزیک، رئیس جشنواره مونترال، نخستین نمایش دنیاى فیلم محمد رسول الله(ص) را افتخار ماندگارى براى تاریخ این جشنواره دانست و تأکید کرد: این اشتیاق با فروش کامل تمام ظرفیت نمایش هاى این فیلم اثبات شدنى است.

در نشست خبرى رسانه هاى حاضر در جشنواره با کارگردان و بازیگران، تمامى منتقدان و رسانه هاى حاضر به تحسین فیلم پرداختند و یک منتقد فرانسوى در نشست خبرى پیش از طرح سؤالات خود گفت: آنچه ما با تماشاى این فیلم دریافت کردیم تعجب و شگفت زدگى از اسلام و از بی طرفى سینماى ایران بود، تصورى که از اکنون و با این اثر براى همواره نگاه ها را تغییر خواهد داد.

مجید مجیدى کارگردان فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) در این نشست با اشاره به قرائت ها و ارائه تصویر نادرست از دین مبین اسلام و پیغامبر(ص) گفت: اسلام، دین رحمت و پیغامبر ما پیغام آور اخلاق، انسانیت و مهربانى است و آنچه در دنیاى امروز به نام اسلام توسط گروه هایى چون داعش و دولت هایى که بی رحمانه و خصمانه اسلام ستیزى می نمایند نشان داده می گردد، هیچ ارتباطى با واقعیت این دین رحمانى ندارد و از اینکه تاکنون دنیا اسلام در معرفى شخصیت پیغامبر کوتاهى نموده است، اظهار تأسف کرد.

مجیدى در این نشست توضیحاتى پیرامون مراحل تحقیق، فراوری و اکران دنیاى این فیلم ارائه کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 509

به "آنچه از تماشای محمد رسول الله دریافت کردیم تعجب و شگفت زدگی از اسلام بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه از تماشای محمد رسول الله دریافت کردیم تعجب و شگفت زدگی از اسلام بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید