6 تغییر در فروش تا سال 2024

به گزارش تور ایتالیا ارزان، طی دهه های اخیر ثابت شده است که امر فروش همواره در حال تغییر بوده و به دنبال افزایش کالاهای موجود در بازار و افزایش رقابت میان فروشندگان، روش های جدیدی برای ارائه و فروش کالا خلق می گردد. فروش تبدیل به تخصص و دانشی شده که می توان مهارت های آن را آموخت. این فرایند تغییر، در آینده نیز ادامه خواهد داشت و طی 10 سال آینده، فروش و بازایابی تفاوت های عمده ای خواهند کرد که در این مقاله به بعضی از آنها اشاره می گردد:

6 تغییر در فروش تا سال 2024

1. روابط حضوری و چهره به چهره ارزش بیشتری پیدا می نمایند.

رسانه های اجتماعی، ویدیو کنفرانس و دیگر فن آوری های موبایلی تازگی خود را از دست داده اند. بنابراین تغییری در روابط شخصی به وجود خواهد آمد. در حالی که تمامی این فن آوری ها بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرند، افراد به شدت میان دوستان آنلاین و ارتباطات شخصی خود تفاوت قائل خواهند شد که شامل تماس چهره به چهره خواهد بود.

2. آموزش های فروش از واحد خصوصی به کالج ها و دانشگاه ها خواهد رسید.

آموزش فروش در حال حاضر یکی از تجارت های چند میلیارد دلاری است که موسسات خصوصی در آن حکمرانی می نمایند. در حالی که دانشگاه ها برخلاف رشته بازاریابی، از مطالعه و تدریس فروش غافل هستند. این تغییر در دهه پیش رو اتفاق خواهد افتاد.

3. فروشندگان حرفه ای تر و متخصص تر خواهند شد.

این طور جا افتاده است که یک فروشنده خوب می تواند هرچیزی را به هر کس بفروشد!. اما می دانیم این واقعا درست نیست. همواره روش های متفاوتی برای فروش وجود داشته است و به مرور زمان حقیقت این جمله سنتی کمتر می گردد. فروشندگان هم اکنون در رشته خود متخصص می شوند زیرا فروش به وسیله تلفن، ویدیو کنفرانس و حضوری احتیاج به مهارت های متفاوتی دارد.

4. قابلیت اندازه گیری فرآیند فروش بیشتر می گردد.

فرایند فروش ناچار خواهد بود که خود را با شیوه خرید افراد و شرکت های خریدار وفق دهد. به بیانی دیگر فروش یک هنر باقی خواهد ماند اما

اندازه گیری آن علمی تر خواهد شد.

5. شرکت ها فروشنده های بیشتری را استخدام می نمایند.

در این دهه های اخیر اندیشمندان تصور بر این داشتند که با توجه به اینکه اینترنت، تجارت را تسهیل خواهد کرد، فروش به مرور در جامعه کمرنگ تر خواهد شد. چنین چیزی اتفاق نیفتاد زیرا به محض اینکه کالایی فراوری می گردد احتیاج به راهکار های قوی برای فروش پیدا می نماید.

6. مدیریت فروش تبدیل به یک روش مجزا خواهد شد، مانند مربی گری حرفه ای.

در گذشته تمایل بر این بود که فروشنده های پیروز را ارتقا دهند و به آنها پست مدیریتی بدهند. اما فروش در حال تخصصی تر شدن است و مدیریت کردن فروشنده ها هیچ شباهتی به خود فروش ندارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 937

به "6 تغییر در فروش تا سال 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 تغییر در فروش تا سال 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید