تور آلمان ارزان: 10 دیدنی در آلمان که باید دید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، دیدنی های آلمان

آلمان، کشور پیشرفته و صنعتی که به استانداردهای بالای زندگیش در جهان معروفیت دارد. طبیعت این کشور هم یکی دیگر از مواردی است که وقتی صحبت از آلمان باشد نباید از یاد برد. چشم میزانای آلمان در همان نگاه اول جادویی است و هر چشمی را به خود خیره می نماید: چشم اندازی از قله های آلپ، جنگل های اسرار آمیز، کلیساهای سفید قرون وسطایی، روستاهای کوچک سرسبز و قلعه هایی که به میزان ای شگفت انگیزند که باور نمی کنید واقعی باشند. با وجود این که دیدنی های آلمان بسیارند، در این جا سعی شده تا به تعدادی از آن ها که در سفر، هر گردشگری نباید از دست بدهد، معرفی شوند. با خبرنگاران همراه شوید:

تور آلمان ارزان: 10 دیدنی در آلمان که باید دید

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

1- پل Rakotzbrücke یا پل شیطان در ساکسونی

این پل که در منطقه ساکسونی و در پارکی به نام Rhododendron واقع شده است، یک پل قرن نوزدهمی است که به شکل نیم دایره ساخته شده است و وقتی که در آب منعکس می گردد، یک دایره سنگی کامل را روی آب تشکیل می دهد. این پل واقعا دیدنی و خلاقانه است و به خاطر این غیر واقعی بودن، اصطلاحا به آن پلی می گویند که شیطان ساخته است.

2- کلیسای ویبلینگن در وورتمبرگ

کلیسای ویبلینگن در گذشته مورد استفاده بوده است و در سال 1093 تاسیس شده است. این کلیسا از دیدنی های آلمان است و به خاطر کتابخانه شگفت انگیز روکوکو با مجسمه های سفید شگفت انگیز، ستون های چشم نواز و سقف نقاشی شده اش معروفیت دارد و به یک اثر هنری شبیه است.

3- دریاچه Königssee در باواریا

در کوه های آلپ Berchtesgaden در نزدیکی مرز اتریش و در 18 کیلومتری شهر سالزبورگ، دریاچه ای بی نهایت زیبا که ر واقع یک دریاچه آلپی (تشکیل شده از برف های کوه آلپ) است، با آب های شفاف کریستالی وجود دارد. جهانگرد ها برای داشتن تعطیلات پرآرامش به این منطقه جادویی می فرایند و قایق رانی در آب های کریستالی این دریاچه یکی از برترین کارهایی است که در آن می توان انجام داد. در نزدیکی این منطقه بعلاوه کلیسایی به نام Bartholomä با باغ بی نهایت زیبایی وجود دارد.

4- روتنبرگ تاوبر در باواریا

روتنبرگ اب در تابر یکی از آن دیدنی های آلمان است که اگر دوست دارید تا سفری به گذشته داشته باشید، نباید از دست بدهید. این شهر هنوز هم سبک قرون وسطایی و خانه های قرون وسطایی اش را نگه داشته است و به واسطه قدمتی که دارد هر ساله میلیون ها جهانگرد را به خود جذب می نماید. خانه های رنگارنگ از دیدنی ترین جاذبه های این شهر زیبا هستند.

5- قلعه Neuschwanstein

این قلعه خیالی که بیشتر انگار از کتاب های قصه به بیرون آمده است، در سال 1886 ساخته شده است و یکی از معروف ترین قلعه های قاره اروپا است. یکی از دلایل به معروفیت رسیدن این قلعه، این بوده است که قلعه Neuschwanstein الهام بخش قلعه زیبای خفته در دیزنی لند بوده است. معماری آن خارق العاده است و از مشهورترین دیدنی های آلمان است، جالب است بدانید که این قلعه خارق العاده هر ساله 1.4 میلیون جهانگرد دارد.

6- پل Bastei روی رودخانه الب در پارک ملی ساکسون سوییس

اشتباه نکنید، این پارک در کشور سوییس قرار ندارد بلکه کاملا در آلمان قرار گرفته است و در ارتفاعی 600 فوتی بالای رود الب واقع شده است. نام این پل Bastei است و در پارک ملی ساکسون سوییس واقع شده است و یکی از اصلی ترین دیدنی های آن محسوب می گردد.

7- کوه های وترشتاین در باواریا

بلندترین قله کشور آلمان Zugspitze نام دارد و ارتفاعی معادل 9700 فوت دارد. راستا دسترسی به این قله با ماشین های کابلی ای که جهانگردان را به قله کوه می برند راحت شده است و در آن بالا می توانید از تعداد زیاد رستوران ها و کافه ها لذت ببرید و علاوه بر این، یکی از برترین چشم اندازها به کوه های آلپ را خواهید داشت!

8- کلیسای زیارتی ویز در باواریا

کلیسای زیارتی ویز (Pilgrimage Church of Wies) یکی دیگر از جاذبه های جهانگردی باواریا است که در لیست میراث های جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است. این کلیسا معماری فوق العاده ای دارد و در ساخت آن سعی شده است تا از رنگ های روشن، برترین استفاده گردد. سبک معماری ویز روکوکو است و در نقاشی های دیواری داخل آن از طبیعت هم الهام گرفته شده است.

9- سیلت در جزایر فریزیان در دریای شمال

این جزیره کوچک که به طول 7 مایل در دریای شمال گسترده شده است، با ماسه های کرم رنگ، ساحل بسیار زیبا و تنوع اکوسیستمی ای که دارد انگار از یک دنیای دیگر است…

10- پارک ملی هارز در ساکسونی

پارک ملی هارز از دیگر دیدنی های آلمان و از جذابیت های طبیعی آن است که در رشته کوه های شمالی واقع شده است و یکی از معروف ترین منطقه ها آلمان برای اسکی است. فصل سرما در این منطقه با بارش های سنگین برف همراه است و منظره ها خارق العاده ای را به وجود می آورد.

منبع: cntraveler.com

منبع: الی گشت
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2175

به "تور آلمان ارزان: 10 دیدنی در آلمان که باید دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: 10 دیدنی در آلمان که باید دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید