یک هنرمند آمریکایی: پرچم آمریکا نماینده آزادی و دموکراسی نیست

به گزارش تور ایتالیا ارزان، میسی گری گفت: وقت آن رسیده که پرچم منسوخ تفرقه افکن ایالات متحده عوض شود و پرچمی تازه جایگزین شود. این پرچم دیگر نماینده دموکراسی و آزادی نیست. منصفانه نیست که مجبور شویم آن را گرامی بداریم.

یک هنرمند آمریکایی: پرچم آمریکا نماینده آزادی و دموکراسی نیست

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، میسی گری موزیسین سیاه پوست آمریکایی به تازگی در ادامه اعتراضات گسترده رنگین پوستان در سخنانی جنجال برانگیز به پرچم این کشور حمله ور شده و آن را مایه ننگ توصیف کرده و آن را منسوخ می داند. سخنانی که به شدت در رسانه های آمریکا و جهان با واکنش های مختلفی روبرو شده است.

او در بیانیه خود می گوید: وقت آن رسیده که پرچم تفرقه افکن ایالات متحده عوض شود و پرچمی تازه جایگزین شود.

وی نوشت: یادداشت دریافت شد: زمان جایگزینی پرچم آمریکا است. پرچم آمریکا به نام رمز یک اعتقاد خاص ربوده شده است. خدا آن مومنان را رحمت کند، آن ها می توانند آن را داشته باشند. حالا این پرچم مانند کنفدراسیون (اتحاد)، پاره پاره، منسوخ، تفرقه افکن و نادرست است. این پرچم دیگر نماینده دموکراسی و آزادی نیست. این پرچم دیگر نماینده همه ما نیست. منصفانه نیست که مجبور شویم آن را گرامی بداریم. زمان یک پرچم تازه فرا رسیده است.

گری روی نقص قابل درک نماد ستاره ها و نوار های سفید روی پرچم تمرکز کرد و گفت: نوار های سفید نشان دهنده خلوص و بی گناهی است. آمریکا عالی است. زیبا است، که اصلا چنین نیست! آمریکا نه تنها خالص نیست بلکه شکسته و تکه تکه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1919

به "یک هنرمند آمریکایی: پرچم آمریکا نماینده آزادی و دموکراسی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هنرمند آمریکایی: پرچم آمریکا نماینده آزادی و دموکراسی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید