گوگل نظر کاربران را در پلی استور بعد از تأیید تا 24 ساعت منتشر نمی کند

به گزارش تور ایتالیا ارزان، گوگل برای مبارزه با افرادی که نظرات مشکوکی در راستای تخریب عمدی یک اپلیکیشن یا بازی در پلی استور می نویسند یک قابلیت نو در نظر گرفته که به موجب آن نظر کاربران تا 24 ساعت بعد از تأیید به نمایش گذاشته نمی شوند.

گوگل نظر کاربران را در پلی استور بعد از تأیید تا 24 ساعت منتشر نمی کند

نظرات و امتیازاتی که کاربران در گوگل پلی استور ثبت می نمایند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این نظرات باعث می گردد یک کاربر بداند اپلیکیشنی که قصد دانلود آن را دارد چگونه است و آیا می تواند نیازش را رفع کند یا خیر. برای بسیاری از ما هم پیش آمده که اپلیکیشنی را در فروشگاه های مختلف پیدا می کنیم اما بعد از خواندن نظرات، از دانلود و نصب آن صرف نظر می کنیم چون مسائل زیادی دارد یا عملکرد آن به گونه ای نیست که نیازمان را رفع کند.

هرچند گاهی اوقات این نظرات می توانند اشتباه باشند که به کسی هم یاریی نمی نماید. گوگل هم دقیقا با هدف مبارزه با چنین چیزی، قابلیت جدیدی را به فروشگاهش اضافه نموده است. طبق گفته های میشل رحمان، سردبیر ارشد Esper، این قابلیت بخش ثبت نظر و امتیازدهی در پلی استور را تغییر خواهد داد به گونه ای که بعد از تأیید نظر کاربران، انتشار آن تا 24 ساعت طول خواهد کشید.

اگر شما توسعه دهنده یک اپلیکیشن باشید و ببینید که نظری برای اپلیکیشن شما ثبت شده که درست نیست، در این مدت 24 ساعته فرصت دارید تا نظر یادشده را ببینید و به آن پاسخ دهید. یعنی فقط کاربران عادی هستند که نمی توانند این نظرات را قبل از انتشار ببینند.

این قابلیت به توسعه دهندگان یاری می نماید تا اپلیکیشن خود را در برابر افرادی که از روی عمد، قصد تخریب یا جلوگیری از فروش آن را دارند محافظت نمایند. از سویی دیگر این کار به نفع کاربران هم هست چرا که با رفتن به صفحه یک اپلیکیشن خاص، با نظراتی روبرو می شوند که واقعی هستند و می توانند به آن ها یاری زیادی نمایند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2325

به "گوگل نظر کاربران را در پلی استور بعد از تأیید تا 24 ساعت منتشر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل نظر کاربران را در پلی استور بعد از تأیید تا 24 ساعت منتشر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید