گزینه راهنمایی تیم قایقرانی آب های آرام بانوان تعیین شد، شروع اردوها از آدینه

به گزارش تور ایتالیا ارزان، فدراسیون قایقرانی از بین گزینه های مورد نظر برای راهنمایی تیم ملی آب های آرام بانوان، یک نفر را انتخاب نموده و منتظر پاسخ قطعی از سوی این سرمربی است.

گزینه راهنمایی تیم قایقرانی آب های آرام بانوان تعیین شد، شروع اردوها از آدینه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کمیته فنی فدراسیون قایقرانی در حالی کادر فنی و سرمربیان تیم های ملی را معین کرد که تیم آب های آرام بانوان همچنان سرمربی ندارد. پیش از سونیا نوری زاد برای راهنمایی این تیم انتخاب شد، اما وی بنا به دلایلی راهنمایی تیم ملی را نپذیرفت.

الهه خوارزمی گزینه دیگر راهنمایی بانوان بود اما با توجه به حضور وی در شرکت نفت، امکان دریافت ماموریت را نداشت و نتوانست راهنمایی این تیم را قبول کند.

فدراسیون روز گذشته گزینه راهنمایی آب های آرام بانوان را انتخاب نموده و منتظر قطعی شدن حضور این سرمربی است و اردوهای تیم ملی از آدینه شروع خواهد شد.

علیرضا محمدی، رئیس کمیته آب های آرام در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: گزینه مورد نظر ما هنوز جواب قطعی نداده است. به همین دلیل فعلا اسمی از گزینه ها نمی بریم. پیش از این هم گزینه های ما پاسخ مثبت دادند، اما به دلایل شخصی نتوانستند ادامه همکاری دهند. ما چند گزینه داریم که در حال آنالیز هستیم.

وی تاکید نمود: در این شرایط همه درگیر مسائل شخصی هستند و ما دنبال فردی هستیم که وقت آزادتر و تمرکز بیشتری داشته باشد. طی یکی دو روز آینده جواب قطعی را دریافت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 194

به "گزینه راهنمایی تیم قایقرانی آب های آرام بانوان تعیین شد، شروع اردوها از آدینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه راهنمایی تیم قایقرانی آب های آرام بانوان تعیین شد، شروع اردوها از آدینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید