گردشگری به فراوری ثروت در کشور یاری می نماید

به گزارش تور ایتالیا ارزان، استاندار البرز با بیان این که صنعت گردشگری امروزه در جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: گردشگری می تواند به فراوری ثروت در کشور یاری کند.

گردشگری به فراوری ثروت در کشور یاری می نماید

بهترین تجربه سفر را با سفرهای ادلیا تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، عزیزالله شهبازی استاندار البرز، عصر امروز با بیان این مطلب در نشست معاونان، مشاوران، مدیران کل ستادی و استانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که به میزبانی این استان برگزار گردید، توضیح داد: امروز توجه به صنعت گردشگری باعث ایجاد ثروت در کشورهای مختلف شده و این صنعت در جهان حرف های مهمی برای گفتن دارد.

او اضافه کرد: خوشبختانه ایران اسلامی با دارا بودن ظرفیت های مختلف گردشگری و نیز برخورداری از میراث فرهنگی غنی صندلی ارزشمندی در صنعت گردشگری دارد و ظرفیت های گردشگری کشور می تواند به ایجاد اشتغال یاری کند.

او ادامه داد: به عنوان مثال استان البرز به عنوان رنگین کمان اقوام ایرانی که در دل خود اقوام مختلف میهن عزیزمان را جای داده است دارای ظرفیت های مهم گردشگری و حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی است.

شهبازی اضافه کرد: این استان در کنار ظرفیت های تولیدی و صنعتی که دارد به عنوان یک استان مهم در حوزه گردشگری مطرح است و با توجه به قرار دریافت این استان در راستا گردشگری شمال کشور، به عنوان یکی از استان های دارای ظرفیت در حوزه گردشگری معرفی می گردد.

استاندار البرز یادآور شد: البرز دارای ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه گردشگری است که بعضی از آن ها مغفول واقع شده درحالی که ظرفیت های پنهان گردشگری این استان باید به خوبی معرفی گردد.

شهبازی از جاده چالوس به عنوان یکی از مهم ترین ظرفیت های گردشگری استان البرز نام برد و خاطر نشان کرد: جاده چالوس به عنوان یکی از زیباترین جاده های جهان باعث شده تا ظرفیت های گردشگری استان البرز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد با این حال برای معرفی تمام ظرفیت های گردشگری این استان نیازمند کوشش های بیشتری هستیم.

نشست معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی و استانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 12 و 13 تیر 98 در استان البرز برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 354

به "گردشگری به فراوری ثروت در کشور یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری به فراوری ثروت در کشور یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید