گارسیا: حضور لاتزیو در رقابت های اروپایی به نفع رم تمام شد

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران: سرمربی جالوروسی خستگی لاتزیو در نیمه دوم بازی که ناشی از حضور این تیم در رقابت های اروپایی بود را برگ برنده تیمش در فتح دربی پایتخت ایتالیا دانست.

گارسیا: حضور لاتزیو در رقابت های اروپایی به نفع رم تمام شد

به گزارش خبرنگاران، رودی گارسیا، سرمربی رم پس از کسب پیروزی 2 بر صفر در دربی شهر رم به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: این بازی برای ما و طرفداران مان اهمیت فراوانی داشت. همان طور که قبل از بازی هم گفته بودم، ما در تمام دربی ها محکوم پیروزی هستیم. من متوجه هستم که اکنون 4 پیروزی متوالی کسب نموده ایم و این مهم است.

رم با 3 امتیازی که از همشهری آبی پوش خود گرفت، 12 امتیازی شد و صدر جدول را از اینتری که ساسولو را با 7 گل در هم کوبیده بود، پس گرفت. این امتیازات به لطف 2 گلی رقم خورد که در نیمه دوم به ثمر رسیدند.

گارسیا درباره این که چرا تیمش در همان نیمه اول نتوانست دروازه لاتزیو را باز کند، گفت: در طول نیمه اول حریف فشار بیشتری به ما می آورد اما با توجه به مسابقه ای که این تیم 3 روز قبل از دربی در لیگ اروپا انجام داده بود، می دانستم که انرژی بازیکنانش در نیمه دوم تحلیل می رود و از نظر جسمی افت می نماید. من به خوبی این شرایط را درک می کنم. ما در نیمه دوم واقعا خوب بازی کردیم. برای ما این که میلان، یوونتوس، ناپولی و فیورنتینا همگی در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند اهمیت دارد چون این مسابقات از آنها انرژی می گیرد و این برای ما که در هیچ یک از رقابت های اروپایی حاضر نیستیم یک امتیاز محسوب می گردد.

سرمربی رم در انتها توضیح داد: هدف ما در این فصل حضور در جمع 5 تیم بالای جدول و بازگشت به رقابت های اروپایی است. من آدم جاه طلبی هستم اما هنوز زود است که بخواهم وضعیت تیم را در انتها فصل پیش بینی کنم. ما هنوز به اندازه کافی بازی ننموده ایم تا سطح واقعی تیم را بشناسیم، هرچند من واقعا این تیم و طرفدارانش را دوست دارم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 417

به "گارسیا: حضور لاتزیو در رقابت های اروپایی به نفع رم تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسیا: حضور لاتزیو در رقابت های اروپایی به نفع رم تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید