احتمال غیبت بالوتلی در جدال آتزوری و آرژانتین

به گزارش تور ایتالیا ارزان، خبرنگاران: ستاره خط حمله تیم ملی ایتالیا آسیب دیده و ممکن است بازی محبت آمیز کشورش برابر تیم ملی آرژانتین را از دست بدهد.

احتمال غیبت بالوتلی در جدال آتزوری و آرژانتین

به گزارش خبرنگاران، ماریو بالوتلی در جریان تمرینات امروز (سه شنبه) تیم ملی ایتالیا از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده و محتمل است بازی محبت آمیز فردا شب لاجوردی پوشان را برابر آرژانتین از دست بدهد و به این ترتیب چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا را وادار کند روی دیگر گزینه های هجومی خود حساب کند.

انریکو کاستلاچی، پزشک تیم ملی ایتالیا به سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت مهاجم تیم میلان ممکن است برای جلوگیری از تشدید مصدومیتش از فهرست بازیکنان ایتالیا کنار گذاشته گردد. کاستلاچی گفت: ماریو در زانوی راست خود دچار مشکل جزئی شده است، همان زانویی که در گذشته روی آن عمل جراحی صورت گرفت و گاهی اوقات متورم می گردد. زانوی او آب انداخته است اما چیز نگران کننده ای نیست. او محض احتیاط تمرینات را ترک کرد.

کاستلاچی در پاسخ به این سوال که آیا بالوتلی می تواند برابر آلبی سلسته بازی کند، گفت: به میدان رفتن او بستگی به آن دارد که وضعیت زانویش در چند ساعت آینده چگونه باشد. نیازی به معاینات بعدی نیست.

تیم های ملی ایتالیا و آرژانتین ساعت 23:15 فردا شب در استادیوم المپیکوی شهر رم به مصاف هم می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 462

به "احتمال غیبت بالوتلی در جدال آتزوری و آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال غیبت بالوتلی در جدال آتزوری و آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید