کدام هتل استانبول برترین صبحانه را دارد؟

به گزارش تور ایتالیا ارزان، بیشتر هتل هایی که در شهر زیبا و توریستی استانبول هستند صبحانه ارائه میکنند ولی کدام یک برترین صبحانه را به مسافرین خود ارائه می نماید؟ همه می دانیم که خدمات خوب یک هتل چقدر می تواند در احساس رضایت ما از یک سفر یاری کند. اگر هتلی که رزرو می کنید با آنچه که انتظارش را دارید متفاوت باشد اعصابتان بهم میریزد و سفرتان را تلخ می نماید، پس برترین کاری که باید انجام دهید رزرو هتل با چشمان باز است، در واقع باید همه فاکتورهای مهم و اساسی که برای شما مهم است را در لحظه انتخاب هتل لحاظ کنید.

کدام هتل استانبول برترین صبحانه را دارد؟

یکی از این فاکتورها که برای خیلی از افراد مهم است، صرف صبحانه بوفه است که همه چیز در آن برای همه سلایق وجود داشته باشد. می توان گفت که هتل های زیادی در استانبول این خدمت را به شما ارائه می نمایند، اما چیزی که باید دقت داشته باشید این است که کیفیت صبحانه ها در هتل های مختلف تفاوت می نماید. هتل های زنجیره ای معمولاً خدمات ثابتی به مسافران خود ارائه می نمایند در حالی که سایر هتل ها ممکن است این گونه نباشد. هتلی که در اینجا قصد داریم به شما معرفی کنیم از هتل های بسیار با کیفیت و مشهور استانبول است که در فهرست برترین هتل ها با کیفیت عالی صبحانه قرار گرفته است.

هتل مرکور تکسیم استانبول

اگر در پی هتلی هستید که هم برترین منوی صبحانه را به شما ارائه دهد و هم به مرکز شهر یعنی میدان تکسیم نزدیک باشد، در انتخاب و رزرو هتل مرکور تکسیم استانبول تردید نکنید. این هتل فقط 10 دقیقه از میدان تکسیم فاصله دارد. علاوه بر کیفیت بالای صبحانه، رستوران های این مجموعه برای صرف و ناهار و شام در نمای تنگه بسفر بسیار هیجان انگیز است.

اگر در مورد کیفیت اتاق های این هتل سوال دارید باید خدمتتان عرض کنیم مرکور تکسیم استانبول یک هتل چهار ستاره است که خدمات قابل قبولی در بخش مهمانداری ارائه می نماید، امتیاز 8.6 از 10 که به این هتل از طرف مسافران داده شده است نشان می دهد که بسیاری از افرادی که مرکور تکسیم را برای اقامت خود در تور استانبول انتخاب نموده اند رضایت زیادی داشته اند.

اتاق ها عایق صوتی هستند و از خدمات وای فای رایگان در اتاقتان می توانید استفاده نمایید. در اتاق ها تلفن، کتری برقی و صندوق امانات وجود دارد. پذیرش 24 ساعته است هر چند که تحویل اتاق از ساعت 14 است و ساعت 12 ظهر نیز باید اتاق را تحویل دهید.

بعضی از اتاق ها نمای تنگه بسفر دارند و بعلاوه تراس که می توانید برای صرف عصرانه و یا صبحانه در اتاق از آن استفاده نمایید. بندر کشتی کاباتا که از آن برای بازدید از جزایر پرنس می توانید بهره ببرید در 10 دقیقه ای مسافران این هتل واقع شده است.

صبحانه هتل که در رستوران به صورت سلف برای شما آماده شده است همه نوع سلیقه ای را پوشش می دهد و کیفیت غذاهای گرم آن به شدت عالی و مورد رضایت مسافران قرار گرفته است. ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد رزرو هتل 4 ستاره در استانبول را دارید هتل مرکور تکسیم می تواند گزینه خوبی برای شما باشد که در صورت تمایل هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی می توانید نسبت به رزرو آن از خبرنگاران اقدام بفرمایید.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 2301

به "کدام هتل استانبول برترین صبحانه را دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام هتل استانبول برترین صبحانه را دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید