کاهش تردد در محورهای برون شهری

به گزارش تور ایتالیا ارزان، در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و 278 ترددشمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 2.1 درصد کاهش تردد ثبت شده است.

کاهش تردد در محورهای برون شهری

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بر اساس اعلام این مرکز از آخرین شرایط محور های شمالی، اکنون تردد در محور های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت جهت رفت و برگشت روان گزارش شده است.

همچنین محور چالوس آزادراه قزوین - رشت دارای بارش و مه گرفتگی در ارتفاعات، محور های فیروزکوه و هراز دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین شرایط جوی نیز از بارش پراکنده برف و باران در بعضی از محور های استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان و بارش باران در بعضی از محور های استان های مازندران و گیلان خبر می دهد.

اکنون محور های شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر جزو محور های مسدود شریانی و محور های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا و گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاده، وازک - بلده و پونک - خلخال دارای انسداد فصلی هستند.

براساس آخرین آمار اعلام شده محور قزوین - همدان (کیلومتر 110) مسدود بود و تردد از جهت جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: italyro.ir شناسه مطلب: 1569

به "کاهش تردد در محورهای برون شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش تردد در محورهای برون شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید